WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Vannak még JÓ emberek a Földön!

2008.09.12. 02:08 WannabePG

Szeretnék elmesélni egy történetet, ami megtörtént eseményeken alapszik, és arról szól, hogy talán még vannak olyan emberek a Földön, akik példát mutathatnának a világnak emberségből, becsületből, és abból, hogy mitől kéne különböznünk nekünk embereknek adott esetben az állatias ösztönlényektől...

 Mondhatnám, hogy ez a nap is úgy kezdődött, mint a többi, reggeli keléssel és monoton cselekvések sorozatával, amelyek azt jelzik, hogy újabb eseménydús napra virradt, de nem teszem, mert ez ebben a formában nem állná meg a helyét. Sőt! Ez a nap bizarabbul kezdődött, mint a többi. Egészen pontosan egy telefoncsörgésre sikerült feleszmélni, ami a vezetékes telefon aggasztóan korai csörgése volt. A telefont anyu vette fel, és hangjából ítélve nem hallhatott túl jó híreket, célzok itt az "Úristen", "Jesszus", és hasonló izgalmas szóvirágokra, amik csak úgy feltörtek belőle első sokkélményének jeléül.
 A telefon letételének jelzéséül szolgáló kapkodó kattanás jelezte, hogy a beszélgetés véget ért, majd zaklatott zörgetés az ajtómon, és a nevem ismételgetése törte meg az álmos szombat reggel csendjét. Miután jeleztem, hogy ébren vagyok jött a hidegzuanyként érintő kérdés, hol a pénztárcád? Eleinte nem tudtam hová tenni a dolgot, ezért rutinosan azt feleltem a farzsebemben. Jött is a gyors visszakérdezés, biztos vagy benne? Megnéznéd? Persze, hogy biztos, meg is nézem, na, hát mondtam én hogy itt v.. Atya világ hol a bánatban van a pénztárcám?! - kaptam ekkor már én is idegbajt, mondanom sem kell reggeli álmosságom a pillanat tört része alatt foszlott tova és pattant ki a szememből jelezvén, hogy kitisztult a fejem és már nem is kell annyira az a reggeli kávé, hogy feleszmélhessek totál kómámból. Na, jó, nyugalom, csigavér, biztos van ésszerű magyarázat mindenre, - de hol a pi*** - feltéptem az ajtót. Miért mi van?! Hol a pénztárcám? Ekkor jött az éles válasz, most hívott JÓTEVŐ a középső házból, hogy reggel a piacra menet megtalálta az irataimat, és ő hívott az imént, hogy fáradjak át értük. Irataimat? De mi csak a személyim? Ott van minden? Jézusom a fél életem a tárcámban volt... A pénz, a bankkártya, akkor azt le kell tiltatni, a diákom, a személyim, az egészségpénztáros kártya, a ..., meg a ... és még a... ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!! Gondoltam kész vége ennyi ez egy vagyon és egy élet lesz, mire mindent pótolni tudok majd. Hullasápadtra váltottam egy pillanatra, de anyu sikerese visszarázott az életbe történetesen azzal, hogy remek krízishelyzet-kezelő érzékével felmérte a lehető "legideálisabb" viselkedésmódot, miszerint jól nekem esett, hogy ő ezt ugatja már évek óta, hogy ne a farzsebembe... és az övtáskát ne hátra... és milyen felelőtlen és bla bla bla bla... Egy idő után csak arra tudtam koncentrálni, hogy miben viszi most ez előre a történetet? Segít, ha kiadja a dühét? Igaza van, persze, hogy igaza van, anyunak mindig igaza van, ha nem akkor is. De ha ordibál, és elhord mindennek attól változik valami? Visszasétál hozzám a pénztárcám? Vagy az idő kereke terem előttünk, hogy jól megpörgessem, és mindent visszacsináljak? Ó, hát ezt én nem hinném. Akkor irány a középső ház, lássuk miből élünk gondoltam. Villámgyors öltözködés, fésülködés nélküli haj összegumizás, cipő fel és tünés. Út közben próbáltam értelmes válaszokat kihúzni anyuból, hogy mégis mit mondott neki JÓTEVŐ milyen iratom van nála pontosan, vagy az egész tárcám? Esetleg létezik az a lehetetlen csoda, hogy talán egy forint sem hiányzik és minden megvan? Na, jó kár találgatni nem jutunk egyről a kettőre, inkább várjuk ki mi lesz a vége gondoltam. Felcsöngettünk, illedelmesen bekopogtunk, köszönés, persze a tekintetem egyből az asztalra tévedt, ahol megláttam az én drága - jó koszos - rózsaszín pénztárcámat a maga kis rágómaradványos csücskével. (Ja, igen ez egy külön story, voltam olyan tehetséges, hogy zsebkendőbe csomagoltam használt rágómat mondván ne csak úgy hanyagul elhajítsam a nagyvilágba, majd miután ilyen remekül becsomagoltam betettem a táskámba a tárcám mellé... Gondolom, nem kell sok szót fecsérelnem arra, mi történt ezek után a zsebkendőben lévő exrágómmal és a pénztárcámmal, mikor kölcsönhatásba kerültek egymással...) Szóval ott volt az asztalon látszólag érintetlenül, körülöttem a világ pedig valami nagy zajos "izé" volt, kevésbé sikerült odafigyelnem a fejmosásra, inkább az foglalkoztatott, hogy minél előbb a kezemben tarthassam a tárcám és leltárt tarthassak mekkora a baj. Valahogy nagyon éreztem, hogy ez az én napom, és mikor kézhez kaptam elveszettnek hitt tárcámat, majd belekukkantottam, rájöttem, hogy a megérzésem nem csalt, nem hogy egyetlen iratom, de még egy forint sem hiányzott belőle! Több szempontból elmondhatom magamról, hogy valaki ott fent, nagyon vigyázott rám azon az éjszakán, mikor voltam olyan looser, hogy farzsebemen lévő pénztárcámmal padtámlára ültem, majd nem vettem észre, amint a zsebem teljes tartalma a pad mögé zuhant. Gondolkozzunk csak el, mekkora volt az esélye annak, hogy a pénztárcám egy virágágyás kevésbé jól látható helyén landoljon, ahol egyrészt rejtőzik az illetéktelen kezek elől, másrészt tompa puffanása következtében én sem hallom meg, hogy valami "kiesett belőlem"? Ez még csak az egyik fele. A másik; mekkora volt annak az esélye, hogy JÓTEVŐ a piacra menet pont ott áll meg rágyújtani a pad előtt, pont lepillant a földre, és pont ő, aki csak addig nyitotta ki a tárcát, míg megbizonyosodott róla, hogy kinek a tulajdona, majd becsukta és hozzá nem nyúlva mielőbbi gazdájához való visszajuttatásra szánta? Valljuk meg igen csekély, megközelítőleg egy a milliárdhoz. Ezek után azt érzem, ez a minimum, hogy szenteljek a történetnek egy naplóbejegyzést, másrészt, hogy kifejezzem határtalan hálámat JÓTEVŐ-nek, aki igenis bebizonyította azt, hogy vannak még a nagybetűs értelemben vett JÓ emberek ezen a Földön, akikre érdemes felnézni, akiknek érdemes hálásnak lenni, és akiktől érdemes rengeteget tanulni, hogyan aludjunk éjszaka nyugodtan a tiszta lelkiismeretünkkel.

 Akkor itt most egy kicsit álljunk meg, és gondolkodjunk el rajta, hogy adott esetben hányunknak fordult volna meg a fejében minimum a pénzt kivenni a tárcából majd maximum az iratokat visszaadni mondván úgy szedtük össze, valakinek csak a pénz kellett belőle, vagy uram bocsá' fogni kivenni a pénzt, a többit a kukába dobni, hogy kit érdekel, bánkódjon az, aki volt olyan szerencsétlen, hogy elveszítette?! Sajnos nagyon kevés az olyan ember, aki őszintén elmondhatná magáról, hogy még csak a gondolattal sem játszana el, hogy milyen csábító a könnyen jött pénz. Persze én sem tartoznék közéjük és valószínűleg nem is tudom, mi tévő lennék egy ilyen helyzetben, visszaadnám ez nem kérdéses, de nem állíthatnám azt, hogy nem fordulna meg a fejemben, hogy megtartom a pénzt. Még ha aztán ez nem is lenne így, de a gondolatok szabadon szárnyalása gyorsabban történik, mint az erkölcsök reakciója.

 Ezzel a "kis" bejegyzéssel arra szerettem volna rávilágítani, hogy nagyon-nagyon hálás vagyok, és egy kicsit nyugodt is. Nyugodt, mert tudom, hogy vannak még JÓ emberek a Földön!

!BéKe!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr971859168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása