WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Helyzetjelentés

2010.08.16. 07:15 WannabePG

  Hmm hol is kezdjem? Legutóbb az évfordulónkról írtam, azóta is volt esemény bőven. Már szerdán készültünk moziba menni, de estére már nem nagyon bírta a derekam a kiképzést, ezért inkább elhalasztottuk. El is terveztük szépen, hogy majd szombat lesz a napja a kis kiruccanásnak. Na úgy jártunk, hogy szombatra levették a műsorról azt a filmet, amit meg szerettünk volna nézni és már csak napi 1X van, 14:00-kor... G eleve addig melózik, fél3 mire hazaér... fizikai képtelenség lenne eljutnunk a filmre. Szóval megszívtuk, talán majd csütörtökön otthon. Hiába azért Sopron is "vidék" :D

  Mozi helyett azonban 'sajna' pizzázni mentünk. Isteni finom pizza batyut ettem, ami nagyon ízletes pizzatészta batyu formában, belül sonka,sajt, a tetején pedig fokhagymás-tejföl. 4 db batyut kaptam, ebből 2-t tudtam megenni, meg még egy szép szelet húsimádót cseréltem Gabival a fennmaradó 2 batyura :P Utána sétálni indultunk, de csak kocsival sikerült, ugyanis elredt az eső is szépen. Péntekről szombatra és szombatról vasárnapra is jó nagy vihar volt éjjel, szakadó esővel meg villámlással, dörgéssel amit akartok. A levegő viszont isteni jó volt tőle azt meg kell hagyni. Én párszor felébredtem, mert nyitva volt az ablak és hangos volt a dörgés. Csodálom hogy a kutyák nem voltak megbolondulva a csimmbummcirkusztól. De azért én is hamar visszaaludtam, túlságosan nem szoktam zavartatni magam vihar címszó alatt... Nem úgy, mint anyósék, náluk még mindig nagy téma ez a villámkár dolog... Pedig már beszereltük a relét, de közben is G mit össze hallgatott, faterja fújta a majét, hogy el fog romlani a TV meg a monitorok, ha nem kapcsoljuk ki meg blabla. :D De hát neki tft monitora van könyörgöm?! Nahh mindegy kár hámozni a fingot ezek a népek itten kicsit másképp gondolkodnak még egy előző világ szülöttei amúgyis. Nehezebben haladnak a korral, mint mondjuk nálunk otthon anyuék. Mert hát azért Pest és vonzáskörzete kevésbé ingerszegény ami a technikai vívmányokat IS illeti...

  Vasárnap nem is volt megállás, reggel felkeltünk, kerti bútorok átmosása kikészítése, hajmosás, halkrém készítés, készülődés. 2-re vártuk a vendégeket, 10-en voltunk összesen. Az idő kegyes volt, így ment a habzsi-dőzsi kaják terén. Szóval elmondhatom, hogy zabálós hétvége volt, szánom-bánom, de jól esett úgyhogy mostmár mindegy :P Volt tárcsán grillezett pulykamell, két féle. Fokhagymás és mexikói fűszerezésű is. Ehhez köretnek majonézes kukoricasali és paradicsomos hagymás ubisali is. Na meg mustáros és csípős grillszószok. a Csípős az brutál jó volt, lángolt tőle a szánk rendesen. Nem sajnálták ki belőle a kraftot! :))) Ja igen azt kihagytam, hogy előételként halkrémet csináltam, aminek nagy sikere volt, dícsérték ezerrel nekem pedig hízott a májam! (is) :D Aztán a husi után volt még Fanta-szelet ezt is én ügyeskedtem össze. Teljes kiörlésű lisztből és édesítővel csináltam a tésztáját, innen már csak egy lépés lesz az, mikor szerzekdiabetikus narancs szörpit és ásványvízzel csinálok belőle fanta lightot. Muszáj spórolni a kcal-okkal és CH-okkal! :P Mondom ezt egy ilyen maratoni evészet hétvége után! :D Na hát sosincs késő megbánni bűneinket és helyrehozni a dolgokat! ;) Volt még főtt kukorica is később, de én már hamar feladtam az evészetet a kukiba is csak bele-bele haraptam de inkább már csak játszottam vele, mint ettem volna. Persze hős Gáborom segítségemre sietett és megette nekem a maradékomat. Hát nem Tündéééri? :D Kis dagim! :D:D:D

  Összességében nagyon jó kis muri volt, sokat nevettünk, jól éreztem magam nagyon! Ilyenkor azt gondolom bármilyen fura kicsit már inkább ez a társaságom, mintsem az otthoni, ahol mindenből mindig kimaradunk és olyan kívülállónak érzem magam. :( Itt meg lehetek koravén, ahogy mindig is voltam elvégre az átlag életkor 26 :D Én vagyok a legfiatalabb "kis" ugrifüles ott a magam kis 21 évével, aztán jön G hugicája 23 onnantól meg 26-27 és végül a sort Nóri(Gabi húga) párja zárja, a maga 30 évével.

  Képek sajnos nem készültek, mindenki annyira el volt foglalva a kajával meg a vendéglátással/vendégeskedéssel, hogy jól elfelejtkeztünk róla. Na majd legközelebb! ;) Elméletileg 2 hét múlva újabb happening lesz, mert az egyik páros éppen költözködik, kell menni parkettázni hozzájuk 2 hét múlva, szóval a fiúk dolgoznak, a lányok pedig sütögetnek vagy ilyesmi ;)

Szólj hozzá!

Címkék: hétvége kerti party zabálás

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr942224740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása