WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Szerda

2011.03.03. 08:43 WannabePG

Rég aludtam már ilyen szarul! Tegnap este olyan fejfájás jött rám, hogy már a zuhanyzás is megerőltető tevékenység számba ment. Az a lehajolok és lüktet és érzem, hogy a magasnyomástól szétrobban az agyam féle fejgörcs volt. Csillagokat láttam

 

Ennek fényében, baromi nehezen aludtam el. G bezzeg édesen szuszogott már mellettem én meg próbáltam megtalálni a szemgolyóm legkényelmesebb állását, mert még az is fájt, ha csukott szemmel túl fenn, vagy lenn volt. Vergődés és forgolódás hegyek árán sikerült elszunyókálni, majd felébredni egyszer 3-kor, egyszer fél 4-kor. A második eset után már nem ment a visszaalvás, türelmesen kivártam azt a 10 percet, míg csörgött az óra 4:40-kor, majd felkeltem én is no az ágyból ki nem, csak tettem egy tiszteletkört a fürdőben, meg kétszer összepuszilgattam G-t. Remélem jól indult a napja! Az enyém igen, annak ellenére, hogy a fejfájásból egy pici tompa, még mára is maradt, de valahogy feledteti velem innen az erkélyről beszűrődő madárcsicsergés, és a hét ágra sütő napocska látványa. Szeretem a tavaszt, az egyik kedvenc évszakom!

Ja és van ám másik jó hír is, újabb 40 deka mínusz. Komoly nem? Nem tudom annak örüljek-e, hogy a mensim vége felé járok (legalábbis merem remélni...), vagy mostmár tényleg higgyem el, hogy hatásos ez, hogy megemeltem a kcal és ch bevitelemet? Pedig ronda disznó vagyok, mert a héten még nem is tornáztam és múlt héten is csak egyszer. De bevallom hősiesen alig merek megmozdulni... Nos hát igen, az első nagylányságom, mióta nem szedem a fog.gátlót és bevallom elszoktam én már az ilyen intenzitású vérzéstől és alhasi görcsöktől meg miegymás... Persze tudom ez nem betegség, de ebbe vissza kell rázódni, mert könnyen megszoktam a jóvilág kft-t ami a bogyi által volt. Még 1-2 hónap szünetet azért tervezek, aztán irány a doktor-bácsi és íratok fel megint, mert bajom nem volt vele, csak úgy tudom azrt 1.5-2 évente nem árt a pihi. Bár én nagyon alacsony hormontartalmút szedtem, de úgy vagyok vele, hogy most mi ez a két hónap "áldozat" az egészségemért cserébe nem? Meg hát örülök is, hogy a ciklusom maradt a régi, nem tűnt el és lett totál kiszámíthatatlan, bár tény, hogy egy héttel későbbre vártam, de ennyi talán belefér. Remélem azért nem 1 héttel előbb jött és 4 hétig tart dolog lesz.

Jaj mennyit csacsogok, a kajákról meg nem is írok, mikor ez részben diétás napló... De a locsi-fecsi része is hozzá(m) tartozik, szóval:

R e g g e l i: 2 vajas-kifli(tudjátok a pici vékony finike...), toast sonka, római sali éééés persze, hogy póréhagyma.Végül a tejeskávém, ami ma a szokottnál picit több kávét tartalmazott, fejfájás ellen, hátha...

T í z ó r a i: Egy aszaltszilvás jogobella és egy kisebb narancs van tervben.

E b é d: Érdeklődés hiányában elmaradt.

U z s i: Knoppers

V a c s i: Ezt inkább el sem mondom Szóval a lehető legrosszabb taktika, egész délután szinte nem ettem semmi, este meg fél 8-kor jól bezabáltunk.

Ennek eredménye számokban: 1558 kcal és 192 gramm szénhidrát

Ejjjnye Katus!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr862706327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása