WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Kedd ~ Kaja

2011.04.19. 20:57 WannabePG

Ja, mert, hogy ez diétás napló is, akkor meséljek már arról is, mi mindent ettem ma össze

"Reggelire" egy hit-keksz féleséget rágcsáltam el a buszmegálló felé menet 7-kor. Aztán háromnegyed 11-kor egy csomag -30% cukor kakaós jóreggeltet, meg egy doboz (500ml) mizo dobozos kakaót Sopronban a buszvégen. Aztán olyan háromnegyed 12 körül ittam egy bögre(3dl) tejeskávét 1,5%-os tejből.

Fél 3-kor ebédeltünk, de már olyan éhes voltam, hogy össze ettem minden szart. Nem bírtam leállni egyszerűen... Tanulság: nem nem és nem szabad délelőtt koplalni, vagy akkor nem szabad várni az ebéddel, míg G hazaér... Szóval ettem kistányéron egy adag rakott krumplit savanyú ubival, aztán pedig két vékony kifli is lement három hari kolbival, meg két koktélparival.

Ez után már "csak" egy rakás gumicukrot tömtem a pofámba, majd elindultunk tekerni egy nagyot... Majd 1 órán át nyomtuk, durván égett a combom, de sajnos a térdem is durván kattog... Nem tudom, mit kéne vele csinálnom, mert sajna terhelésre fáj is... Azért jól leizzadtam, meg lihegtem, mint egy igás ló, mikor hegynek fel toltuk az életérzést. Csak úgy lobogott az új hajam a menetszéltől

Nos hát ez vagyok éééén

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr52840784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása