WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Vasárnap

2011.05.01. 19:09 WannabePG

Sajna a mai cangázós terveknek nagy ívben lőttek. Mert itt is szépen leszakadt az ég, ahogy a nagykönyvben meg van írva. Nem szeressem!!!!!!!! :(
 
Tegnap nem volt rossz a csavargás, de azért viszonylag hamar itthon voltunk már. 1 körül. Ennek ellenére majdnem 11-ig húztuk a lóbőrt, szóval ma lustizás hegyek.
 
Reggelire zöldséges-párizsis bajorkenyeret ettem, sajttal és kakaót is ittam. A tej és a sajt miatt megint nem valami szép az eredmény de hát naaaaa! 529 kcal
 
Ebédre gulyáslevest ettem – milyen változatos vagyok mi? – már elfogyott, úgyhogy egyelőre ebből ennyi. Lement még desszert gyanánt 2 kocka mogyorós csokika is, így összesen 550 kcal volt az ebéd.
Kevertem be egy szép adag zabkorpás-túrógombócnak valót, ez lesz majd a vacsi. Nyámiii! ;)
 
18:52 – Tizenöt darab szépséges gombócka lett (350 gramm túróból, 115 g zabkorpából, 2 tojásból és egy cs. vaníliás cukorból). Azért ezek az értékek, mert túróból ennyi volt a bontott zacsiban, meg a zabkorpámban is ennyi volt. Szóval ez ilyen összedobálós túrógombi lett. Vacsorára tehát, kőkemény három egész gombócot bírtam megenni kis édesítős tejföllel. Egyszer már 4-et is sikerült bevágni ebből a gombóckából, de akkor kisebbek voltak hehe! Na a lényeg, hogy 306 kcal volt ez így.
 
Így összesen 1385 kcal és 124 g CH a mai napom mérlege. Szerintem kifejezetten ügyes voltam!!!
 
Ami a tekerést illeti, sajna ugye a más említett eső miatt sztornó… Ezért a mai nap hivatalosan is a lazulás és pihike jegyében telt. De nem bánom, agyban már nagyon készülök a holnap kezdődő Alakreformra! Végig akarom csinálni, (nem úgy mint az első kettőt :$)… No, igen mindkettőt kb. a felénél hagytam abba, akkor lohadt le a lelkesedés vagy nem is tudom, győzött a lustaság? Most nem szeretném hagyni, hogy ez legyen a vége!!! SZÓVAL HAJRÁ MINDENT BELE NEKEM IS ÉS A TÖBBI ELSZÁNT CSAJSZINAK IS, AKI BELEVÁG A MOTIVÁLÓ MÁJUS VAGY AZ ALAKREFORM PROGRAMBA EGYARÁNT!!!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr882869873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása