WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Ha minden szabályt betartasz,

2012.01.25. 19:41 WannabePG

minden jóból kimaradsz.”

Ez szerintem ugyanúgy igaz a “szigorú” diétára is. Amit nagyon  kíván a szervezet és nem kaphatja meg, előbb, vagy utóbb, mindig visszaüt. Én ma nagyon kívántam a palacsintát, szóval ennek örömére gyártottunk is 13 db-ot, kilófaló lisztkeverékből. Kettőt sikerült megennem, egyszerűen erre vagyok kalibrálva :D Mindig kettőt eszem :P Bezzeg az uram, na ő bevágott laza 7 db-ot mindenféle probléma nélkül. Tud élni :D

Ma nagyon lazulósra vettem a figurát, sorozatot néztem, olvasgattam/szörfölgettem a neten és ábrándoztam a leendő kis lakásocskánkról. Egyre aggasztóbbnak tűnik innen Cenkről 8-ra bejárni majd március – áprilisig O.o Bele fogok dögleni :D Ami itt megy reggelente a buszon, hát azt köszi de nem… Mivel csak egy autó van, amit meg G használ, és amúgy sem tudok már szerintem vezetni, meg beszari is vagyok… marad a busz. Hogy én hogy rühellem!!! :S De hát ez van, ezt kell szeretni, vagy mi…

Ma elég ingerült voltam egész nap mind emellé a lazulós nap mellé… Érzem a vesztem, ami a havibaj képében tör majd felszínre. Egész nap csak ennék, vagy épp megölnék valakit. Ilyenkor marha jól jönne egy bokszzsák!!! Talán még kcalokat is égetnék rendesen. De amúgy meg hülyeidióta vagyok így egybe, mert ha ennyire nagy a feszkó, meg tulképp k*rvára rá is érek, akkor miért is nem állok neki mondjuk tornázni?! Jó kérdés… Nem tudom hol hagytam el hónapok óta a lendületet és lelkesedést… Bár ezzel együtt a derékfájást is nagyjából elhagytam, ami pozitív, de hát minden más negatív… Úszni lenne a legjobb, de hát no money…. Ennek örömére, holnap du 3-ra go betanulni. Aztán majdcsak lesz valami.

jvs3nq25vsb03rhzrz4z.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr923781424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása