WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

(-.-)ZzZzZ

2007.10.02. 19:13 WannabePG

 Ismét egy fárasztó napon vagyok túl,és természetesen tökre hulla vagyok. Reggel bementem a nyolcórási földtan gyaksira,és örülök neki,hogy így tettem.Hum Laci egy tündér :))) Nagyon klassz órákat tart, megbeszéltem vele hogy lefelelhetek a ZH anyagából amikor nekem megfelel,úgyhogy ennyit az egészről!MEGÉRTE.pont...

 Na aztán mikor ezt elintéztem, hazajöttem merthát egészen kettőig nem is volt órám.Ithhon kajáltam,neteztem,teát főztem,elvoltam igazándiból hamar eltelt az idő.

 Kettőtől háromig jó kis kartográfia gyakorlat volt,szintvonalas térképet kellett rajzolni idomvázra.Remek volt mit ne mondjak vakoskodunk egy fulll besőtétített teremben mert ugye különben nem látni jól a projektort,de azért miliméter pontosságú méréseket kell végezni.Kicsit necces a dolog,de mind1:(Én csak attól félek,hogy a ZH-n nem lesz elég rá 45 perc,hogy mindent precizen megcsináljak.De ez még majd a jövő zenéje lesz.Bár eléggé besűrűsödtek most a dolgok,pedig még csak egy hónap telt el...

 Volt egy óra szabadidőm a kövi előadásig,addig a csajokkal bementünk a TIK-be,ott neteztem egy hangyányit,ma ez egy ilyen nap,kockulás van ezerrel:P

 Föci előadás hát az remek volt,küszködtem az elalvás és a derékfájás kettősével.Állat volt mit ne mondjak...Vmi nőci tartotta most aztán elég érdekes volt,féligmeddig interaktív óra,de a leghátsó sorba nem jut el a személyes kontaktus.(hálistennek...)

 Ezekután,hogy nagynehez átvészeltem a 2órás előadást,mert ugye másfél lenne de ráhúztunk még 15öt biztos ami tuti,mert holnap elmarad az első és kicsit abból is behoztunk vagy mi...A lényeg az, hogy nagynehezen hazaestem 6után,megpancsiztam,főztem egy jó teát megint éppen azt kortyolgatom most is mellesleg, aztán bezuhantam ágyikómba és most nagy lazán fekve nyomom itt az életérzést.

 Nehéz az egyetemisták élete én mondom:P Jaaaaaa, ÉÉÉÉÉS történelmi pillanat,ma kihagyom a JATE bulit!!! Most tudom általános meglepettség övezi a népet,de ez így lesz.No kedv,No energy,No time.Szóval ma pihi van,pedig tanulni kéne dehát hatkor hazaesek kinek van ilyenkor még ereje mikor ígyis egész nap az agyunkat tágítják?Vagyis próbálkoznak vele:P

 

Nahjjó mára most így hirtelen ennyi mert érzem hogy fáradok,éésésésésés már csak csupa bolondságot írnék ide az meghát ugye ki a búbánatos fenét érdekelne?!:P

PeAcE

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr831859071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása