WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

izé

2007.12.06. 15:10 WannabePG

Tixxteletem megennntsaaaaakkk!
Mostanában olyan kis édibédi vagyok, hogy rendszeresen firkantok a blogomba,ha mást nem hát pár sort, csak h tudja mki, h még élek és nem haltam meg a sok sok sok sok sok ZH, meg vizsga meg mindenféle okosság terhei alatt... Amúgyamúgyamúgy meeeeeg most értem haza nem is olyan nagyon régen, és tökre el vagyok pilledve. Pedig ma nem is csináltam sokmindent... Mármint hát felkeltem negyed 9 körül, aztán szemezgettem a kortáblával, meg neteztem egy sort, aztán 1re mentem hidro-ra. Sajna 11pontos lett a ZH-m és 16 kellett volna, hogy meglegyen, úgyhogy jövőhéten írhatom újra csütörtökön :((( Dehát na ez van elkértem egy csoporttársamét, akinek nagyon jól sikerült, és majd áttanulmányozom mit k*rtam el... Na de a kartográfiám legalább megvan, úgyhogy a második ZH-ból nem kell javítóznom, csak az elsőből. Méghozzá hétfőn este... De addig még van egy szombati ZH-m, településföldrajzból. Hüpphüpphüpp!Remélem az sikerül,mert ha nem rögtön kapásból 6 kreditet buknék el, mert egy kredit a gykorlat, de ha nincs meg a gyakorlat akkor nem mehetek a kollokviumból sem és az meg kapásból öt kredites úgyhogy nagyon nagy szopóka-nyalóka, csokirudas... De erre gondolni sem merek hogy nem sikerül, olyan nincs!!!!
Őőő na mit írjak még? Nemtudoom, szerintem egyelőre ennyi, aztán ha majd eszembejut valami okos dolog firkantok!
(opp megjütt Uram is :] )
Respect & Peace!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr551859088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása