WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

elszakadt

2007.12.30. 15:25 WannabePG

Bárcsak ne lennének ilyen jók a szájbabaszott megérzéseim!!!!

Nahm sztori a következő, hívom R-t hogy mondjam neki jöjjön át a cuccáért,és zárjuk már le a g*cibe ezt a cívódást,persze baszik felvenni... Okk írtam neki egy sms-t h mien ügyben kerestem és hogy én holnap reggel visszamek...

Erre ilyet reagál pár óra múúlva h bocs de a kocsiban hagyta a telókat,és hogy ő meg Bratislavaban van,és nekem jó utat meg minden... Fel akartam hívni, de nem vette fel kinyomott, majd közölte sms-be h drága lesz a számla...

Ezek után írtam neki egy sms-t hogy mekkora egy sz*r alak és hogy annyi gerinc nincs benne h legalább azt a k*b*szott telefont felvegye mert fél mert egy rohadt csicska...

Ennyi nemtudok mást mit mondani, meg még gratuláltam neki ahoz hogy éveken keresztül így átbaszott a palánkon...

Mostmár csak azt kívánom neki hogy legyen szép az élete :D Én tom h isten nem ver bottal, aki velem rosszat tett eddig a sors még mindig megbosszulta...

ENNYI vége. Mától tiszta lap, és nem nem nézek vissza és szabad és kész... Nem is szomorkodom mert egy ilyen tetűláda miatt k*rvára nem érdemes... Mert annyit nem ér mint egy darab sz*r.

PeAcE

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr571859114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása