WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

117.7

2012.07.17. 13:55 WannabePG

2012-07-17-026_1342526156.jpg_3264x2448

Tényleg nagyon beindultam és élvezem! Nem éhezek csak visszavettem a nagy pofázmányomból és láss csodát, nincs új a nap alatt :P

 

A tegnapi tekerés és torna kombó megtette hatását, tegnap reggel 118.7 voltam ma reggel pedig 117.7 pedig még wc-n sem jártam mérlegelés előtt. Sebaj, nagyon feldobta a napomat.

 

Volt nálam Anita, megcsinálta a sérómat. Nadon cépike lettem, végre egységesen világos a séróm és nem foltokban látszik a lenövés. Hiába, egy éve nem volt befestve szóval már ráfért egy kis szalonképessé alakítás. Sok-sok vizet kell innom továbbra is, mert iszonyatosan száraz a hajam és ettől úgy, de úgy kócolódik, hogy egy kisebb parókányira való kijött, mire megszárította. Pedig befújta fésülés segítő algás szmötyivel is, meg én is tettem rá hajvég ápoló pakolást, de mostanában, mint halottnak a csók. Pedig már átváltottam babáknak való búzacsírás samponra is. Ellenben mindig elfelejtem babaolajjal bekenni a végét, pedig az segítene. No majd legközi! ;)

 

A kajával eddig nem voltam valami ügyes, reggelire egy nektarint ettem, meg most nemrég egy kis pizzás párnát. Ebédre még filózom, cukkinis tészta a terv, csak most lusti vagyok egy picit. Rápihenek aztán kései ebéd lesz asszem.

 

Teszek képet a hajamról is, ez volnék én ;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr384662163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása