WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Mese mese

2012.06.28. 10:56 WannabePG

mááátka, PILLANGÓs madárka :P

Kicsit dilis vagyok (kicsit?!) nézzétek el nekem, nem vérszegény, hanem hülyeszegény :))

Leszurkoltam magamról újabb 80 dekát, a tegnapi úszásnak köszönhetően. Bár ezek a hétközbeni mérlegelések csak a kontroll miatt kellenek, hogy ha látom, hogy megint jön rám, vagy nem fogyok, akkor visszavegyek az arcomból. Aztán ez vagy sikerül, vagy nem. De a heti fél kg fogyást tartani szeretném mindenképpen. Eddig siker! Díjaznám, ha a hétvégék nem borítanák össze soha soha soha többé a jól kiépített tervezetet és megvalósítást! ^^
Ma nincs sok dolgom, tegnap este csináltam egy hatalmas adag salit, az volt a vacsi, és a mai ebéd is lehet ez akár. G is ezt vitt krinolinnal, én meg választhatok, van még egy adag lecsó, vagy eszem pulyka nuggets-et salival. A nuggit mindig olaj nélkül csinálom, úgy szeretjük :)
Beteszek egy adag rucit a gépbe, közben pedig felporszívózok, ez a terv.
Délután vásárolni megyünk, húsféléket venni, csirkemellet és pulyka darált húst. Na és ÚSZÓSAPKÁT! :P Hogy legközelebb ne lehessen akadály a hóesés sem :)
A heti kettő úszás sikerülni fog, mert vasárnapra strandolást terveztünk. Jó meleget mond. Én Siegendorfba mennék szívem szerint, vagy még Ritzing is szóba jöhet. Majd a főnökúr megmondja a tutit :)
Szombaton is lesz testmozgás, megyünk megint dolgozni, hat redőny Fertőszentmiklóson. Remélem a derekam bírni fogja a hajtást, tegnap az usziból úgy jöttem ki, mint aki besz@rt. De aztán pihentettem egy kicsit és máris jobb lett. Nem tudom, hogy most a terhelés ellen hadakozik, vagy mi van a bajára, de ő még nem tudja, hogy úgyis az van, amit én akarok?!
Jó lenne ma eljutni a JYSK-be is, megnézném miféle függönyöket árulnak ott, hátha látok szépet. egyelőre akárhol voltam nem tetszett egyik sem, szóval készítgetem G-t, hogy soha nem lesz már függönyünk mert irtó finnyás nője van :DDD

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr54616373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása