WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Punnyadás a köbön

2008.01.13. 23:34 WannabePG

Hmm hát izé szóval, őőő ma egyszerűen nem csináltam semmit az ég világon!:) Azaz reggel holt kómásan felkeltem, megfürödtem, hajat mostam, gépeztem, elmentem kicsi sétálni, voltam boltban, vettem kenyeret, tejet, ebédre csirkecombit, kb. ez minden… Aztán délután aludtam egy hatalmas nagyot, és érdekes dolgokat álmodtam :) De ennek majd egy egész blogot szentelnék valamikor a továbbiakban. Szóval holnap meteorológia vizsga, és nem tanultam semmit. Minek? Szarni rá :) Szóval mára tényleg csak ennyi mert sajna ez egy ilyen eseménytelen nap volt, és a filozofikus gondolataim is talonban vannak. Pusszantás!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr931859129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása