WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Délelőtti filó áradat 8-)

2008.05.23. 14:10 WannabePG

 Néha elgondolkodom ilyen ”apró” dolgokon, az élet nagy kérdésein, még többször a társas kapcsolatokon. Ez tipikusan az a téma, ami mindenkit érint élete során legalább egyszer. Jó persze vannak ez alól kivételek is, de egy átlagember, aki társas lény mindenképpen foglalkozik a kérdéssel élete folyamán.
 Van az a nagy alapigazság, hogy ami nem lehet a miénk, nekünk mindig arra van a leginkább szükségünk. Na, valahogy én is így vagyok ezzel, ami talán nem sajátságos probléma, mert látom a környezetemben is sok-sok emberen, hogy hasonló cipőben surrannak, mint ahogyan én is. Mi lehet vajon ennek az oka, kérdem én? Talán az, hogy fel tudnánk mögé sorakoztatni egy rakás közhelyet, mint pl.: „ A szomszéd kertje mindig zöldebb.” vagy „ A tiltott gyümölcs édesebb.” és társai… Már csak az az örök megválaszolatlan kérdés marad, hogy MIÉRT?
 Sokszor eltöprengek azon, milyen is volt, amikor volt mellettem valaki. Valaki, aki fogta a kezem, akinek elmondhattam, ha valami bántott, azt is, ha valaminek örültem, azt, hogy mi fáj, mi zavar. Volt kire támaszkodni, aki a bajban velem volt, akihez odabújhattam, ha megértésre vágytam, vagy szeretetre, törődésre, ilyesmi. Amikor csak feküdtem a karjaiban és nem gondoltam arra, mennyire jó itt most nekem, és hogy milyen nehéz lesz majd ezek nélkül az apró kis dolgok nélkül az élet. Mert valljuk be, sokszor van, hogy egy-egy szép pillanatban azt kívánjuk; Bárcsak soha ne érne véget! DE! Soha nem jut eszünkbe ott akkor igazán értékelni azt a percet, órát, hetet, hónapot, vagy akár éveket, amiket boldogságban eltöltünk valakivel, mert egy idő után annyira rutinszerűen természetessé válik a boldogság, hogy fel sem merül a szép időkben azon töprengenünk, hogy mi lesz ha… hiszen miért is rontanánk el azzal a pillanatnyi örömöt, hogy elcsúfítjuk ilyesfajta negatív gondolatokkal?! Teljesen jogos. Én is csak most elmélkedem ezeken a dolgokon, most, hogy annyira egyedül érzem magamat ebben a csúnya, gonosz nagyvilágban, hogy alig találok rá szavakat, pedig az önkifejezés nem tartozik a gyengéim közé, ezt bárki konstatálhatja, aki egyszer is átfutotta a blogomat.
 Nem állítom, hogy az ember párkapcsolatban nem lehet magányos, mint ahogy az is könnyen előfordul, hogy valakit barátok tömkelege vesz körül, és még ott a család is, mégis sokszor azt érzi csak saját maga az, akire igazán számíthat. Érdemes néha megállni egy kicsit és eltöprengeni azon, hogy vajon amikor igazán szükségünk volt valakire a bajban, ki az, aki odaállt önzetlenül és megfogta a kezünket? Akinek van, vagy vannak, ilyen emberek a környezetében az igazán szerencsésnek mondhatja magát! Én sem panaszkodom ilyen téren, mert nincs okom rá, de azért fordult már elő velem is nem egyszer, hogy teljesen magam maradtam a szósz kellős közepében, és csak is rajtam múlott, hogy kikászálódom belőle, vagy hagyom hadd nyeljen el a sűrű ragacsos trutymó. Azért kellenek olyan pillanatok is az életünkben, amik megtanítanak küzdeni, meg felállni a földől, ez erősíti az ember jellemét.
 Mit is akarok kihozni az egészből? Talán csak annyit, hogy ebben a nagy rohanó világban néha igenis vegyük a fáradságot, hogy lelassítsunk egy percre, és megköszönjük azoknak, akik mellettünk állnak, azt, hogy igenis ott vannak, és támaszt nyújtanak nekünk az örömteli és a nehéz pillanatokban is. Én például nem mondom eleget a családomnak, hogy milyen fontosak nekem, nem is vagyok a szavak embere ilyen téren, mert irtó nehezen fejezem/mutatom ki az érzéseimet. Azért hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem próbálok ezen változtatni, de ha őszintén magába néz bárki is tiszta lelkiismerettel azt meri mondani, hogy igen én minden nap megölelem az anyukámat/apukámat/testvéreimet/barátaimat stb., elmondom neki, milyen hálás vagyok azért, hogy vannak nekem? Elgondolkodtató minden esetre… Nekem az írás az a mentsvár, vagy ha úgy tetszik kibúvó arra, hogy kicsit kifejezzem a gondolataimat másként is, mint ahogy az tettekben, vagy kimondott szavakban megnyilvánul. Én így próbálom a nyilvánosság elé tárni azt, hogy igenis vannak érzéseim, érzelmeim, tudok sírni, nevetni, örülni, szomorkodni, nem vagyok kőből, még ha sokszor azt is mutatom, mennyire kemény csaj vagyok. Néha én is megtörök a sok negatívum súlya alatt. Elvégre emberek vagyunk vagy mi a szösz…

PeAcE

Szigetszentmiklós, 2008. május 23.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr431859162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása