WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Bölcs vagyok még mindig/már megint

2009.02.02. 06:37 WannabePG

Ezt az "alvást" amit lerendeztem gyááá!!!

Alapból valamikor 3 körül aludtam el, mert nekiálltam dvd-t lesni. Megnéztem a Tükrök c. igen izgalmas őőő mi ez? Horrort.

Azért egész jó volt, bár én jobban telenyomtam volna mindenféle ocsmány véres jelenettel azt hiszem. Meg néha azon kaptam magam, hogy unatkozom... Vontatott volt az a része mikor a csávó mászkált ott a sok tükör közt, és akko júj de izgis meg becsukódik az ajtó és jaj juj szarjuk össze magunkat, aztán végül már attól vagy sík ideg, hogy várod, h basszus történjék már valami!!! A film története meg néhol nekem olyan Kör feelinges volt, a nagy nyomozás meg a távoleső farmon levő öregbácsi meséje a kettyós húgáról stbstb. Na de nem lehúzni akarom, mert alapjában véve nem rossz maga a film, és ami tetszett, hogy olyan hétköznapi dolgot fogott meg, ami mindenhol ott van tényleg, az összes felületben ami tükröződik meg az átlag hatmillió négyszázezer tükör ami egy lakásban van. :) Szóval ha egy film már eléri nálam, hogy fogmosás közben csekkoljam a tükröt hátha történik valami, akkor az egy jó film. Szóval összességében így ajánlom megnézni hajnalban sötétben egyedül. Na persze csak annak aki nem az a horrorokon izgulós fajta. De a végén mikor démon-néni lesz az apácából az nagyon mosolyogtató volt számomra. És elég jól meg is csinálták a maszkját, gratula érte!

Na még majd jelentkezem, csak most bevettem minden szart a buzi fogfájásomra, és néha összeszaladnak a betűk a billentyűzeten. :D Na igen nem véletlen, hogy  kb fél 6kor keltem magamtól úgy 2-3 óra alvás után... Bölcsességfog isten áldjon, SZERETLEK!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr521859182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása