WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

2012.07.13. 13:21 WannabePG

Még élek ám!

Ma van az első olyan nap a héten, hogy nem kell mennem a kórházba semmi miatt. Hétfőn persze délre megint megyek tornázni és utána már fizikoterápia is lesz, majd az egészet még megfejeljük két szurival is.

Anyuék holnap mennek haza, nincs valami jó idő, hogy ki lehetne mozdulni elég hüvi van és az eső is esik folyton... Sopron :(

Ma elfelejtettem mérlegre állni reggel, aztán meg mire eszembe jutott már anyu belém diktálta a reggelit, szóval majd legközelebb mérek. Nem is baj, ha nem vagyok folyton rágörcsölve nem? Nem a kaja körül forog a világ :)

A gyakorlatokat, amiket házi feladatnak kaptam, igyekszem csinálni, amikor csak eszembe jut, elméletileg óránként kéne 10 ismétlést, de bevallom nem mindig figyelem a vekkert és pl volt délelőtt is, hogy bealudtam, olyankor nyilván az kiesik, de amikor lehet csinálom. Ez belefér meg hát magam miatt kell, más nem csinálhatja helyettem. Az úszásról most sajna le vagyok tiltva, így most csak a McKenzie van.
Sajnos kezd az étvágyam is visszatérni, vagy lehet csak azért, mert most itt vannak anyuék és folyamatosan a kaja körül forog minden, de kicsit nagyobbak lettek az adagok (tehát normál) meg gyakoribbak az étkezések és van vacsi is, elég jó ízű... Remélem ez majd nem üt vissza.
Tegnap pl este még 3 gombóc fagyika is volt :$ Nagyon finike, akciós volt a tescoba a carte d'or :D

Najó most ennyi mert képtelenség itt 10 perc csendet találni a napban. Elszoktam már ettől, hogy nem vagyok egyedül egész nap míg G haza nem ér :P

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr104652626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása