WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Ez olyan gyönyörű!

2009.02.05. 01:17 WannabePG

 Spontán… Kész vagyok. Cataflam az olyan, mint a drog, de tényleg.

Pozitívum = nem fáj a fogam. Igaz a fejemet sem érzem, hogy van. És ez jó! Azért nem ajánlom kipróbálásra, csak erős idegzetűeknek. Le vagyok lassulva.

Ez lesz a ’nevörending’ bejegyzés XD Kb. 10 percenként 2 szó. Rekord lesz, már érzem!

Fogfájásra visszatérve ezt olyan szépen megfogalmaztam az egyik igen kedves barátomnak, hogy most azt ide be is fogom másolni mi a szituáció.

 

So:

megkérdeztem apukámat régen mit csináltak ha a kicsiknek jött a foga és nyomta az ínyüket. majd idősapám emígyen szólótt, hááát jányom olyankor pájinkába áztatták az kenyért, és etették a jószággal, hogy ne fájjon. és az bíz nem fájt.

nahm hát ezen okból kifolyólag nekem követnem kell a jó paraszti szokásokat, elvégre miklósi volnék vagy mi :P”

 

 

 Hajnali aranyköpés egyenesen tőlem nektek, még friss meleg és ropogós tessék csak tessék!

Mellesleg a mai napom nagyon kis kusza lesz ááám. Elmeséljem? Na sejtettem, hogy nagyon akarja mindenki ’hallani’.

 

 

 Szóval megyek iskolába alapból, mint olyan kihaló állatfaj. DE! Előtte elviszem az egyik csoporttársamnak a kis jegyzetecskéket, hogy sikeresen felkészüljön a vizsgákra, amiken én már hála az égnek túl vagyok, ellenben ő színházi elfoglaltságai miatt, arra kényszerül, hogy egy nap alatt mindenből megírja a történetet. Ez a nap pedig február 25.-e vagyon, ha minden igaz. Na szóval elviszem neki a sok-sok tanulnivalót, majd elcsattogok szépen sajtóműfajok előadásra, csak, hogy roppant nagy lexikális tudásra tehessek szert a drága tanár úr által.

Mikor már elég tág a fejem, visszamászok szépen azon színhelyre, ahol annak előtte jegyzetdealerkedést folytattam, és találkozom Lillnyával, akivel visszatérünk majd a Tetthelyre. Igaz én még nem voltam ott ez előtt sosem, de ő onnan jön majd ergo ő biz’ visszatér. 200ft a sör a hülyének is megéri ott ’alapozni’ nem de?

Ha pedig már eléggé kipihentük magunkat és kellőképpen illumináltak leszünk elkeveredni Morrisons 2-ig, akkor újra be is vetjük magunkat a pesti éjszakába, hogy megint nyomoroghassunk a megközelítőleg nyolc milliárd tizenegyezer egyetemista társaságában.

 

 

ALIG VÁROM MÁR!

 

 

 Hű! Holnap bérletet kell vennem. Ajjaj! Az nem jelent mást, minthogy szépen kell néznem apura, hogy szánjon meg pénzzel. A sulit is be kéne fizetni. :(

 

 

 Mikor lesz már végre munkám?! Rémes ez a kalap trutyi amiben ül mindenki. Aggasztó! Na mindegy erről nem akarok beszélni. Most nem. Túl kipihent vagyok, hogy politizáljak! :P

 

 

 Azt hiszem ennyi izgalom mára elég is, most hisztizett be a vírusírtóm, hogy megsérült az adatbázisfájl és kikapcsolta a tűzfalat meg minden fitty-fütty. Szóval orvosolni kellett a problémát egy alapos adatbázis frissítéssel. Most elméletileg minden zöld és happy nem sír semmiféle winfos biztonsági riasztás.

 

 

ÁMEN!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr831859185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása