WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Pénteki kurta-móka

2010.03.19. 10:08 WannabePG

 Tegnap már nem jöttem, mert aztán elmerültem az ebéd gyártás rejtelmeiben, utána pedig elmentünk Fertődre sééétafikálni egy jó nagyot.

Azért a Kickboxot azt lenyomtam, brownie meg elmaradt. Majd ma bepótoljuk. Édesítővel fogom csinálni, tegnap G vett is folyékonyat nekem. Hát nem tündéri? Dee aaz nagyon isss!

Na amúgy a tegnapi napot 1216 kcal és 148 g CH-al zártam. Még jó, hogy nem volt sütike, mert akkor biztosan túlcsúsztam volna a CH-on.

 

Ma eddig a reggeli kis szelet rozsos kenyérke volt vékonyan megkenve vajkrémmel meg egy bögre fini kakaó. Nyamm-nyamm. Tízóraira vmi gyümit tervezek, de mondjuk már elmúlt 10. Mindjárt levágtázok egy kiviért, vagy egy nariért a konyhába.

Ma mozgás ügyileg, szerintem a hasgép lesz. Tetszik, mert menet közben a karomat érzem, hogy erőlködik, másnap viszont mégiscsak a hasamban van izomláz. Ki érti ezt? :) A lényeg, hogy legalább érzem, hogy van izom a hasamban. :P

 

Ebédre maradt még a tegnapi husiból, de én szerintem ma salival eszem, a rizs azért minden nap nem fér bele. Sok benne a szénhidrátocska.

Haladok tova a dolgomra, hétfőn pedig otthon mérlegelek majd egy jót. Juhhú :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr691851728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása