WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Elmúlt, jól vagyok!

2010.04.26. 15:56 WannabePG

 "Legyen ma béke belül. Bízz abban, hogy pontosan ott vagy, ahol lenned
kell. Ne feledkezz meg a végtelen lehetőségekről, amelyek a hitből
születnek benned és másokban. Használd azokat, amiket adnak neked, és
add tovább a szeretetet, amelyet kapsz. Légy elégedett önmagaddal, úgy
ahogy vagy. Hagyd ezt a tudást beépülni a csontjaidba, és add meg a
lelkednek az éneklés, a tánc, az ima és a szeretet szabadságát. Ez
mindannyiunk számára létezik.. "

 

Ezt csak mert tetszik, meg mert elmúlt a hormontúltengés így elmúlt a zabakényszer is és mindezek tetejében még a nap is sokat-sokat süt, az én kis kedvem pedig visszatérni látszik.

Kellett egy kis agykontroll, hogy elfogadjam nem lehetek folyton G-vel, mert ha élni akarunk, ahhoz pénz kell, ahhoz meg dolgozni, ahhoz meg el kell hogy hagyjon engem egy kicsit. Ezt le kellett tisztáznom magamban, meg azt is, hogy nem folythatom csokiba a bánatom csak azért, mert egyedül vagyok. Akkor már inkább a tanulásba! :P

De sőt, eleve nincs ok a bánatosságra. Tegnap klassz nap volt, nem csináltunk semmi kiemelkedőt, csak úgy együtt voltunk kész. Délelőtt elmentünk tejért, aztán takarítottunk, közös családi ebéd utána kis pihi én lenyomtam Rubint Réka talaj részét közben G is itt volt. Csak halkan súgom meg, ez azért elég ösztönzőleg hatott rám, hogy ne álljak meg amikor már érzem, h nagyon fáj, mert "úristen mit fog gondolni". Na ebben is megtaláltam a pozitívumot, ha figyel tornázás közben.

Jóóó, hazudnék ha azt mondanám nem gondoltam közben arra, hogy biztos nem vok olyan sexys látvány a rezgő karommal meg a nagy hasammal, mint Réka, de azért végig az volt bennem, hogy ez a egész azért van, hogy később ne legyen kar, meg poci, meg vastag combi. :P

 

Kaja ügyileg ma kicsit megborultam, ugyanis úgy eltanulgattam a déllőttöt, hogy 3 körül sikerült ebédelni. Ahhoz képest, hogy reggeli meg 8kor volt, meglepő...
Vacsira, valami nagyon lightos salit tervezek, de megvárom vele G-t, remélem 6körül megérkezik és akkor tudunk együtt kajcizni.

Most egyelőre ennyi, kicsit társas életet kell élnem, fórum, facebook ilyenek. (Ez itt a reklám helye :D  )

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr201952955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása