WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Szeeerdaa

2012.06.27. 09:36 WannabePG

Jajj kicsit megint elmaradtam a firkálással, de most pótolok egy kicsinkét. ;)
Tegnap úgy volt, hogy elmegyünk úszni este, de aztán sikeresen ledumáltuk magunkat róla és inkább séta lett belőle. Mivel itt elég hidegek voltak pár napig, meg esett az eső is, fostunk, hogy a kinti medi elég hideg, bentre meg nincs úszósapkánk. Az úszósapi vételről meg lecsúsztunk, mert elsétafikáltuk az időt és 7-ig volt nyitva a sport-bolt, mi meg háromnegyed 8-ra értünk oda. Szívás :P No majd legközelebb!
Ma viszont ha minden igaz már játszik egy úszás 6-tól.
Tegnap ügyesen ettem, bár volt egy kics csokika és chips is napközben, nagyon kívántam valami hulladék kaját, ezért még 4 előtt ettem belőle egy keveset, hogy aztán ne este 10-kor jusson eszembe. Így el is voltam a nap hátralevő részében, este meg lecsót csináltam mára, de naná, hogy nem bírtuk ki és ettünk belőle :$ Annyira imádjuk! Jó csípős lett most, hála a piacon a bácsinak, aki beledobált 3 db csípőset, hogy ha már lecsó. akkor legyen fini :) Gratis volt! Egy élmény itt piacozni Sopronba :P
Szóval ennek örömére ma nem kell főznöm és az ebéd lecsó lesz with bajor rozskifli. Nyami-nyami
Reggelizni ma még nem sikerült, elég későn keltem megint, nem tudom mostanában akkorákat alszom, hogy csak na. ;)
Fokhagymás-tejfölös kifli lesz a reggeli, ebédet már írtam, vacsira meg szerintem összedobok egy jó képességű salátát csirkemellsonkával, vagy tonhalsalit még megálmodom 5-ig.
Hazaér az uram, utána megetetem és irány az uszi. <:o)

Amúgy még mindig nem mondtam le a szobabringáról sem, úgyhogy ha esetleg valakinek van valami tippje egy jól bevált márkára akkor szívesen fogadom az ötleteket ;)

Jah és ha már sportszer, újabb taggal bővült a repertoárom, méghozzá egy cuki rózsaszín hullahopp karikával. Csak mert a róóózsaszín a legtutibb szín a világon :))))))))) Mivel este elég későn értünk haza így csak egy kicsit próbálkoztam, de gondolom az alattunk lakó annyira nem lett volna oda, ha 10-kor 3 mp-enként csattan a parkettán vagy a kövön a karika, ezért a játszadozást mára halasztottam. Talán majd a reggelit lemozgom vele :D Régen nagyon ment, csak akkor még kb 45 kg voltam nem 123 :P

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr274614092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása