WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

TrallaLallaBlaBlaBla

2010.11.05. 21:01 WannabePG

Nos, akkor jöjjön a giga-mega beszámoló az elmúlt két napomról!

Tegnap sikerült elshoppingolni az időt rendesen. Ezért sajna elmaradt a kondi, helyette volt egy csomó-csomó intenzív gyaloglás. Mivel úgy indultunk el itthonról, hogy se uzsi, se vacsi, hál istennek menet közben jött ránk az éhség. G ezért útnak indult, de nem mondta meg hová megyünk. A fehér rózsa nevű étteremben landoltunk és képzeljétek, olyan az étlapjuk, hogy rá van írva az ott kapható ételek kcal tartalma! Jó nem? ;) Nagyon megörültem ennek és választottam magamnak egy csirke steak husit, grillezett zöldségekkel. Isteni finom volt! Ezen felbuzdulva vettem is szépen cukkínit is és padlizsánt is. Holnap ebédre lehet, hogy meggrillezem fincsi fűszerekkel! Nyami!!!

Ma elég sokat melóztam mindkét munkával kapcsolatban volt teendő bőven. Cikket is írtam, meg a könyvet is csinálgattam. Jól haladok, ennyit elárulhatok! :) Aztán lementem a konyhába ténykedni, csináltam magamnak halacskát és salátát, nagyon finom lett mindkettő! Mivel G evett volna valami fini sütit, ezért kitaláltam, hogy csinálok light Tiramisut. Szuper jó lett és még a Norbi féle Update Tiramisut is kenterbe veri tápérték ügyileg. 100 grammban 158.3 kcal, 11.2 g CH, 9 g fehérje, 6.6 g zsír van. Szerintem eléggé jó kis adatok, tekintve, hogy a sima Tiramisunál csak a Mascarpone 2000kcal körül mozog… Ez meg piskótával, mindennel együtt ennyi. Nem tudom, ki mennyire ismeri a Carte d’or Tiramisu fagyiját, én anno nagyon imádtam. Na, ennek az íze pont ilyen! Direkt összetépkedtem a piskóta darabokat, mert nagyon tetszik, hogy néhol teljesen beszívja a rumos kávé ízét, néhol pedig csak a piskóta és a krém dominál. Na, egy szó, mint száz nem akarom agyon dicsérni magam, de fini lett, na és még én is ehettem belőle uzsira. Meg holnap is fogok és minden nap, míg el nem fogy. Bár asszem a többiek is hamar felfedezik majd, hogy valami finomság lakozik a hűtőben! Főleg anyós pajti! ;) Képet még nem csináltam róla sajnos, de ami késik, nem múlik, holnap igyekszem pótolni a hiányosságaimat!

Ellenben csináltam egy másik képet, lent a konyhában, amit anyukámnak küldenék sok szeretettel és üzenem neki, hogy ILYEN, AMIKOR SÜLÉÉKNÉL ÖSSZEJÖN EGY ADAG MOSATLAN!!! :D:D:D Szóval ne legyél meglepődve anyuci, ha otthon nincs annyira kedvem mosogatni, elég itt majdnem minden nap ezekkel megbirkózni.

 

Végül, íme, a light Tiramisu receptje

Hozzávalók a piskótához:

• 3 egész tojci
• 60 g Xilit (vagy akármilyen édesítő)
• 48 g rozsliszt Az ötlet Nonó érdeme, általában az ő light piskótáját szoktam csinálni a sütikékhez, mert fini nagyon! Szóval a tojások fehérjéből kőkemény habot verek, olyat, hogy ha a feje-tetejére fordítom a tálat, ne essen ki. Azután hozzáadom az édesítőt. Ha folyékony, akkor egy evőkanálnyit, ha Xilit, akkor pedig kb. 3 evőkanálnyit, de fontos, hogy kanalanként! Aztán jöhet a tojás sárgája, majd a liszt evőkanalanként (3 evőkanál).

Hozzávalók a krémhez:
• 2 tojás
• 3,5 dl tej (én 2 dl 1,5%-ost és 1,5dl 2,8%-ost használtam, mert menetközben elfogyott a zsírszegény verzió…)
• 40 g Xilit (vagy akármilyen édesítő)
• 1 csomag vaníliás pudingpor
• 50 g light margarin [Én Ligát használtam, a kis doboz 99.- volt és jobbak voltak a tápértékei, mint a ligt margarinoknak, ennyit erről… (100 grammban: 180 kcal, 0 fehérje, 0 szénhidrát, 20 g zsír)]
• 250 g Cottage Cheese (Frischkäse-t akartam venni, de nem volt, ezért ezzel helyettesítettem. Kicsit izgalmasabbá tette a savanykás túrós beütése a krémet, de mire összeállt, határozottan mascarpone ízű lett a cucc! 100 grammban: 105 kcal, 12.3 g fehérje, 2.9 g szénhidrát, 4.8 g zsír)
• 10 g keserű kakaópor a tetejére (10 grammban: 32.5 kcal, 1.85 g fehérje, 1.4 g szénhidrát és 2.1 g zsír van).
• 1 csomag habpor
• Rumaroma ízlés szerint

Na hát a krém pedig Roxa-anyánk érdeme legfőképp, az történt, hogy elolvastam az összes „tiri” próbálkozást és így jól összemostam, és bumm, ebből lett na a nem a csokápik, hanem a tiramisu lájt!

Főztem egy bikaerős fekete kávét, amibe tettem egy csomó rumaromát.

2 dl tejhez adtam 1,5 dl vizet, édesítőt, amit kézi habverővel elkevertem, majd elkevertem benne a vaníliapudingot, megvártam, míg kicsit kihűl, hozzáadtam 5 dkg Ligát. 2 tojássárgáját édesítővel jól elkevertem, majd belepakoltam a 250 g cottage cheese-t. Kicsit összeturmixoltam, mert olyan túró állagú a cucc ugye. Aztán mehet bele a puding. A maradék fehérjét is jó kemény habbá vertem, majd beleforgattam azt is a krémbe, de nekem még ez sem volt elég, fogtam a habporomat, jól felvertem tejjel, ahogy a hátulján az utasítás is mondja, majd ezt is óvatosan a krémhez kavarintottam. Aztán betettem a hűtőbe pihizni. A piskóta addigra frankón kihűlt, szóval összetépkedtem leraktam egy tál aljába és rákanalaztam a rumos kávémat. Majd egy jó nagy adag krémet pakoltam rá, aztán megint egy sor piskótát és végül a maradék krémet. Aztán pedig jól megszórtam a keserű kakaóval. Nagyon szép lett, de bevallom őszintén nem tudtuk kivárni, míg megdermed rendesen a hűtőben, ezért belekanalaztunk idő előtt, ezért én még folyós állagában kóstoltam, de mit sem romlott emiatt az élvezeti fok! Szuper fincsa volt, na!!! Holnapra pedig még egyben is marad a tányéron ebben is bizti vagyok.

Megjegyzés: Legközelebb folyékony édesítőt használok a piskótához, mert a Xilit miatt nagyon ragadós lett. Viszont nagyon szépen feljött és isteni omlós is lett, de ez folyékonnyal is megvan, szóval inkább maradok annál, a Xilit ehhez túl drága! :D Ja és a krémbe legközelebb megpróbálok tényleg Frischkäse-t szerválni, majd beszámolok róla, hogy milyen íze volt, sőt lehet, hogy kövi alkalommal egy kis zselatint is teszek a krémbe, csak hogy hamar megdermedjen tutira, mert türelmetlen a banda! Na mindenkinek EGS!!! ;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr632426657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása