WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Fáááj (2010.01.08.)

2011.01.09. 17:35 WannabePG

Tyűű reggel jó kis alhasi fájdalmakra keltem, nagyon nemszeressem érzés. Ma nagylány lettem, ennek fényében a mérleg is 30 dekát ugrott felfelé, az ujjaim most olyanok, mint azok a kis cuki koktélvirslik. Gyűrűim nem jönnek fel, ojjé!

     Mióta gyógyszert szedek, nagyon ritkán szokott görcsölni ilyenkor a pocim, előtte bezzeg uhh, volt hogy kiegyenesedni sem bírtam. Nem is tudom mi lesz velem fog.gátló nélkül majd, ha oda kerül a sor :D Az emberem majd mégnagyobb lélekjelenlétről kell tanúbizonyságot tegyen, ha engem akar majd elviselni a hard-napokon :D

     Ma, ha minden igaz este moziba megyünk, találkozunk G egyik barátnőjével és így hármasban megnézünk valami filmet, ha találok jót. Ha nem, akkor max beülünk valahová egy bambira. Igyekszem úgy időzíteni, hogy a kaja is oké legyen, vagy hagyni egy 10-est a vacsiból mondjuk egy tejeskávéra, vagy egy fini teára pl. az Arabescában. Mmmm! Jaa most jut eszembe ott édesítőt is adnak mellé. Perfect! ;)

 

 

R: Ugyanaz, mint tegnap :P 5 dkg tk. kenyér cs.mell sonkával és egy szelet sajttal. Melegszenyónak elkészítve, pici ketchuppal a tetején. No és az elengedhetetlen csalántea, amit a héten minden reggel megittam. Jót tesz a pocimnak. Bár a mensi-görcseimen nem segít sajnos, ez már nem az a kategória, de nem olyan rossz az íze sem, meg reggel jól esik langyosan. (30)

T: 1 mandarin és egy rudika ^^ (19)

E: Halacska lesz, tepsiben sütve, tegnap Tigrincsünk is azt gyártott, ma rajtam a sor. Köretnek krumplipüré, de én lehet, hogy maradok a savanyú káposztámnál. Sosem unom meg, meg a céklát sem! Nyamiiiii ~~~ Így is lett! Olyan fini halacskát csináltam, hogy ihajj-csuhajj. Kis törtkrumplival és sok-sok savanyúkápival. Desszert gyanánt pedig egy U1-es vaníliapuding a jutalmam amiért ilyen ügyes kislány voltam. G-nek is ízlett, fél tepsivel be is vágott. De inkább ebből egyen "sokat" (azért nem volt olyan hatalmas a tepsi), szóval inkább ebőől lakjon jól, mint csokis kalácsból és mindenféle cukrozott miegymásból... Nagyon édesszájú észre sem veszi, hogy egész nap nasikázik. :D Egy kis szaloncukor, egy kis marcipánrúd darabka, egy kis nagymami sütije egy kis csoki, egy kis ez, egy kis az. Csúúcs! :D De hát ha rajtam múlik mindig marad neki édesség az is biztos :D Kivéve egy-két kedvencet amiben azért osztozom véle! :P Na szófosásom van megint szóval a száraz számok :D Halacska, kevés kurbli, savanyú kápi és a puding az annyi mint 52. Na jóó legyen! :D:D:D Most egy kis pihike, aztán jöhet a jól megérdemelt Alakreform Rubint Killer Rékával. "Húúúhaaaaa" :P

Sport: 40 perc teljes átmozgatás a 2009-es Réka dvd-ről, majd a magazin gyakoltatai. Viccen kívül csillagokat látok és remeg mindenem. Nagyon jól esett! Aztamindenit de elfáradtam!!! :D:D

U: 2db mogyorós JóReggelt! keksz (17)

V: Dürüm. Rengeteg sali, rengeteg husi, tejfölös-kapros öntet és egy vékony tortilla tekercs. Fini volt, fogalmam sincs hány g Ch de a moziban ráadásul még patti kukit is ettem, szóval biztosan nem 40-el zártam a mutatványt :$ De hát mozizás nincs patti kukker nélkül ez egy tény, ebből nem adunk alább. :D:D:D Jaa igen és egy karamellás machiatto is lecsusszant az Arabescában, ahogyan azt elterveztem. az édesítő nem is kellett bele a karamell szirup miatt. Még jó, hogy nem vagyok cukros, különben sikítófrászban tört volna ki a kis szervezetem asszem. Na de nem minden nap csinálok ilyet hála a jó égnek. Na szóval rossz kislány voltam, de annyira nem szégyenlem magam, ennyi nekem is jááár. Főleg mert a héten aztán tényleg nagyon ügyin tornáztam ám! (Most magamat nyugtatom?! :D:D:D)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr572572125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása