WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

2011.01.12. Szerda

2011.01.13. 14:22 WannabePG

Tyühííí, ma jó későn keltem fel! Fél 11 körül járt az óra, mikor kimásztam az ágyikóból. Olyan jó meleg volt benne, reggel meg mikor kijöttem pisilni itt olyan hideg. Szóval elhatároztam, hogy fűtésig a meleg paplan alatt maradok és punk-tum!

Így is lett, álmodtam mindenféle szépeket össze-vissza. Először valami házat mutatott meg nekem álmomban G, ami mesésen nézett ki. Sok szoba, kisebbek, nagyobbak és minden pont az ízlésemnek megfelelően berendezve. Nagyon tetszett! Aztán felébredtem, visszaalukáltam újra, akkor pedig a szépséges házikó kertjében voltunk, kerti-parti volt és medencés buláj! Nagyon jól éreztük magunkat, ugráltunk, úszkáltunk, minden. Természetesen hiper-szuper jó idő volt álmomban. NYARAT DE RÖGTÖN!!! :P

A tegnap délutáni kajálásomra annyira nem vagyok büszke, ennek fényében ma már a kompenzáció útján bandukolok ezerrel. Úgy látszik nálam nagyon nem jön be az együnk korán és aztán 3 óránként elv, mert így estére lenyelném a hűtő tartalmát, sőt talán a hűtő is mellé férne desszert gyanánt. Én nélelőtt vagyok a nemevős stádiumomban általában, a reggelizés is csak azóta létező fogalom, mióta Mókuskával vagyok. Na szóval tegnap délután a meglepi kajciból nagyon jóízűen befalatoztam, kb. a feléig éhségcsillapítás gyanánt, aztán másik részben pedig mert isteni volt és ettem míg fért belém. Rémes vagyok tudóóóóm! :$ Ha ez meg nem lett volna elég, még tornázni sem tornáztam, mert miután belaktunk, már csak romnatikázásra bújcsizásra és szerelmes szavak suttogására volt energia :D Ennek fényében ma mégsem pihinap a menü, mint ahogy azt gondoltam, hanem ma megcsinálom a tegnapi tornát, így ezen a héten is meg lesz a hat. Ebből nem engedek az Alakreformot végig-viszem, aztán pedig kitaláltam, hogy majd előveszem norbi Kickboxos edzését, mert azt régen is szerettem és rám fog férni sok-sok cardio-zás az alakformáló gyakik mellé. Elvégre nekem még sok-sok kg-tól kell megszabadulnom, mire előbújik az igazán formás kis testem, amit egyelőre jól rejtegetek a bálnazsír alatt :D

 

 

R: JóReggelt! mézes mogyorós (34)

E: 5 dkg durumtészta, tejfölös p.mellel és egy Guru, amit tegnap hozott nekem a Drágám :$ (58)

U:

V:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr702581175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása