WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Muffinka

2011.01.20. 22:33 WannabePG

Megcsináltam Alice muffinját bár itt-ott kisebb módosításokkal, mert elfogyott a rozslisztem, Norbist meg nem használok mert nem vok millás :P

"Hozzávalók:

  • 3 tojás - Én 4-el csináltam
  • 122 g Norbi liszt (ennyit sikerült kimérnem) - sima liszttel csináltam, mivel elfogyott a tk. rozslisztem (: Norbié meg aranyár
  • 20 g kakaópor (sötét, cukrozatlan) - Mivel ez 8db-os sütőformára van és nekem 12-esem van, így én 30 g kakaóport tettem bele
  • 35 g kókuszreszelék - 70et tettem
  • 50 ml tej - 1dl-t tettem
  • vaníliaaroma
  • rumaroma (rendes rummal helyettesíthető)
  • 1/2 csomag sütőpor - 1csomit tettem
  • folyékony édesítőszer

Elkészítés:

Először a folyékony hozzávalókat és a tojásokat gépi habverővel elkeverjük. Kimérjük a lisztet, a kakaóport, a kókuszt és összekeverjük őket, illetve a sütőport is belekeverjük, majd hozzáadjuk a folyékony keverékhez és gépi habverővel készre keverjük." By Alice (Remélem nem baj, hogy ide idéztelek! ;) )

180 fokos sütőben 20 percig sütjöttem, szépségesen feljön és az íze! Mmm lukacsos, omlós, kókuszos, ISTENI!!! Köszönjüüüüüüüüüüüük pocakimádó G nevében isss! ;)

Képekben:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr822601324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása