WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Hétvégénk

2011.02.07. 13:25 WannabePG

Ismét nagyon hamar eltelt...

A szombat a pihi jegyében telt, délelőtt sétáltunk egy nagyot a boltig és vissza, közben pedig szórólapoztunk is. Jó volt a simogató napsütésben talpalni. (Közben kiszámoltam, 3,6 km-t mentünk).

Utána összedobtam egy paradicsomos pizza alapot, jobban szeretem a home-made verziót, egyrészt nincs tele mindenféle ízfokozóval és színezővel no és a cukor mumus ugye... Fini lett! A tésztát anyós gyártotta jó ragacsos lett, de azért finom volt mire megsült. Igazi vékony tésztás etwas lett. A délután a bújcsi és a pihi címszavak alatt futott, meg a körmözés. Megreszelgettem feltöltöttem átdizájnoltam ilyesmi. Ilyen lett:

Nos ezeket bal kézzel sikerült legyártani, úgyhogy büszke vagyok magamra!!! Azóta a másik kezemen is ügyködtem, majd csinálok egyben képet. Amúgy biztos feltűnik, hogy minden körmöm más, nos ez azért van, mert én vagyok a gyakorlókéz is magamnak. Úgyhogy hol kerekebb, hol kockább, hol körömágyhosszabítós készül, meg köves matricás, akrilos, mikor mi jön. Amúgy sem szeretem az unalmas dolgokat, akkor miért pont én legyek uncsi nemde? :P

Vasárnap takarítottunk. Ráment a délelőtt, de szép lett az emelet. Portörlés mindenhol még a szekrény tetején is, meg porszívózás ilyenek. Én a fürdőt vixoltam ki, wc-pucolás (I love it xD), mosdó, csapok sikamikája és hát gyerekek 22 éves fejjel megéltem a négykézláb ronggyal felmosós életérzést, ugyanis anyós így nyomja és nincs a házban felmosó... Ennek fényében mára van is faja izomlázam a combomban a guggolás-térdelés kombótól. Azért megérte, mert szép lett a fürdő is a nappali szőnyeg alól kilátszó parketta része is és a hálónk is. Ezeken mind-mind végigmentem. 80-90 négyzetméterről beszélünk, nekem jelenleg épp elég tisztán tartani. Az uram is sokat segít, kis szorgoska nagyon szeretem ezért is! <3 Még töröltem egy kis port, monitorok tv, fürdő polc. Ilyenkor mindig rájövök, mennyi csetresz van halál feleslegesen elöl, mikor 2-3 dolgot használok csak belőle, de takarításkor "öröm" mindent lerámolni :D Az élet apró örömei. Na szal ennyi volt a vasárnap, aztán a szokásos rántott csirkemell ebéd elköltése, majd tv nézés, masszír-party és eszmélés, h bacca meg, holnap megint hééétfő és 4:40-kor csörög majd az óra... Hát ez volt velünk.

u.i.: a kedvem már jobb, köszi a sok-sok kedves üzit

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr32644311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása