WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Szerda

2011.03.09. 10:21 WannabePG

Újabb nyolcvan deka mínusz és öröm és "bódottá"!!!!!!!!!!!!

 

Bizony-bizony pörögnek lefelé a kilók, eddig 2.6 kg egészen pontosan. Nagyon örülök neki! Ugyanakkor tudom azt is, hogy nem lesz ez mindig így, meg azzal is tisztában vagyok, hogy nem ez a világ legegészségesebb kúrája. Nagyon sokat olvastam a témában, tisztában vagyok az anyagcsere folyamatokkal, a test izom és víz- és zsír-háztartás kérdésével is, DE...

Muszáj fogynom és 1.5 év kondi, kcal számolgatás és elkeseredett próbálkozás után, nem, hogy mínusz kilókat nem tudtam felmutatni, de a 115 amivel egyszer rég kezdtem menet közben még egyszer talán 120 is volt... Nyilván valami otthon töltött hétvége és bezabálás során. Na szóval a lényeg, hogy pontosan jól tudom, hogy amint letelik a 13 nap, akkor sem dőlhetek hátra és gyönyörködhetem az eredményben, mert el kell fogadnom, nekem életem végéig kontroll alatt kell ezt tartanom, nincs kec-mec!

Viszont végre van eredmény! Rengeteg fehérjét tartalmaz ez az étrend, ezért meglepődnék ha a kg veszteségem jórészt izomból menne... Főleg, ha tornázom is mellette. (Az ágytorna is torna nem igaz?!) No de viccet félretéve tegnap is pl volt labdán zsonglőrködés és nagyon jól esett, közben a tv-t is tudtam nézni és frankón megizzasztott, pedig nem mondanám, hogy kardio jellegű mozgást végeztem. De a hátamnak nagyon jól esett és mivel azért tényleg kevés energiát viszek be a kúra alatt, a fene se akar beájulni. Én nem szenvedek, tényleg nem! Semmi olyan "panaszom" nincs a napokban, amik ne keserítenék meg már évek óta az életem. Alias gyomorégés, térdfájás. Mindez mitől? Hát persze mert szerencsétlen térdem cipeli a jelenleg 114.9 kilómat, mindehez 176 centi vagyok és kórosan elhízott. Kérdem én ha évekig képes voltam hulladék kajákkal tömni magam és annyit mozogni míg a jegyzetek felől elmentem az egyetemig meg vissza, akkor mikor csináltam rosszabbat? Most, hogy rengeteg húst, joghurtot és salátát eszem meg sovány sonkát, vagy akkor, mikor este 10-kor kimentem a Mekibe 2 nagy-menüért és a tévé előtt benyomtam, majd lefojtottam egy zacsi chipssel, esetleg popcorn vagy ropi?!?!?! Szóval köszönöm a sok aggódó üzenetet, meg féltést, de most elszánt vagyok és ironikusan annyit mondanék: "Lefogyok, ha bele döglök is" Kéretik átérezni a dolog komolytalanságát. Nyilván ha eljön az a pont, hogy azt érzem valami nincs rendben, abba fogom hagyni, de én nem hiszem el, hogy 13 nap alatt tudok akkora kárt tenni magamban... Sokkal inkább az elmúlt években tettem ezt. Az öngyilkosság leglassabb módja az elhízás és én jó úton jártam eddig afelé, hogy napról napra minden lecsúszott "rossz kajával" egy-egy szöget bevertem abba a koporsóba. 22 éves vagyok most komolyan én még családot szeretnék látni ahogy az unokáim(!!!) felnőnek és jó példát mutatni a gyerekeimnek. Hogy lássák, hogy lehet finomakat enni egészségesen meg, hogy mozogni jó. Hollári hollári hó! De amíg 115 kilósan max súly-tartani tudok az odafigyeléssel, addig megmarad nekem a 13 napos és a további gondos tanulmányozás, hogy amikor majd a kívánt súlynál leszek, hogyan tartsam meg azt egy életen át.

Jujj hát ez egy kicsit most kifejtősre sikeredett, nem terveztem ekkora lélegzetvételű bejegyzést, csak gondoltam reagálok a sok kedves segítő szándékú észrevételezésre. KÖSZÖNÖM NEKTEK, HOGY VIGYÁZTOK RÁM ÉS FÉLTETEK!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr372724189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása