WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Péntek

2011.04.01. 22:43 WannabePG

Hátt cijjasztok új olvasócskáim és a régieket is puszikálom!!!

 

 

A helyzet az, hogy ma megint pizzát sütöttem, kicsit rákattantunk. Incsi-fincsi volt ma is. És én olyan, de olyan jól laktam tőle, hogy azóta nem is ettem semmit sem. A vacsi mondhatjuk érdeklődés hiányában elmaradt. Ennek fényében az értékeim is egész szépek lettek, pedig napközben volt nasikázás is.

De ami jó hír - legalábbis nekem -, hogy 1 hét késlekedés után Vér-néni is óhajtott megérkezni hozzám. Hálle-lúja!

Aminek meg aztán pláne örömködöm, hogy rájadááásul ma mérlegelős napra esett a piros betűs és így is csak 80 deka plusszt írhatok "jóvá" a 13 napos abbahagyása óta. Szóval Katus kísérleti nyúl jelenti "előre megmondók vs. 13 napos 0:1!!! Igenis meg lehet tartani az eredményt még akkor is, ha azóta nem minden napomat mondhatom 100%-osan szépnek. Sőt még a mozgással sem voltam valami ügyi, hiába fogadtam meg. Sajnos ez a derékprobléma eléggé megkeseríti a mindennapjaimat, most már hetek óta zsibbad a jobb lábam és hát a hajolást csak hírből ismerem, mindenért guggolunk szépen egyenes háttal és társai... Aminek az eredménye meg már az, hogy a térdem is fáj, mint állat, mert hát szegénynek sok cipelni a 112 tonnámat Szóval most már nem nagyon úszom meg a dokit sajna-bajna, mert az uram közölte, hogy szinte már neki fáj nézni amennyit szenvedek, úgyhogy hát majd meglátjuk. Azt sem tudom merre induljak, azt hiszem a házidokinéninél kezdek, mert pajzsmirigyre is mióta mondogatom, hogy elmegyek, aztán csak a szám jár, de valójában notórius orvos kerülő vagyok. Na nem mert félek tőlük, vagy ilyesmi, hanem mert kiskoromban ültem ott eleget ahhoz, hogy utáljam az egész telibevert magyar egészségügynek nevezett rakás kakit No de ez már egy másik történet, ma örömködünk, mert Katus szépen evett, meg mert 80 deka plussz van a számláján, ami Vér-nénivel együtt fog távozni és viszi a kamatokat is. Én tudom és slussz-passz!

És akkor a táblázat:

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr152792373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása