WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

KeddSzerda

2011.04.06. 11:14 WannabePG

Tegnap elkummantottam a blogolást, de semmi pánik, nem zabultam ám meg semmi ilyesmi. Sőt rendesen alulteljesítettem, ha lehet ilyet mondani. Nem is értem, hogy sikerült, mikor kellemes jóllakottság érzet volt rajtam egész nap. No de ez legyen a legnagyobb gondom nemde?

Tegnap amúgy Sopronban jártunk délután, próbáltam értelmes gyümiket felhajtani, ugyanis holnap gyüminapolok egyet. Nos hát ez 3 szem almában és 4 db banánban valósult meg, aranyárban van minden komolyan... De eszembe jutott, hogy van a fagyóban mirelit cuccos, málna, meggy, ribizli meg asszem szeder keveréke, szóval majd azt is bevetem. Ilyenkor mensi elején/végén jó tisztítókúrákat csinálnom, mert pont túl vagyok a zabálási vágyon és elvegetálgatnék akár fényen is simán. Szóval ezek az én napjaim. Ez meg is látszik a tegnapi kajálásomon is, ami így festett:

Ehhez annyi magyarázat tartozik, hogy a vacsi azért fagyasztott burgonya kocka, mert mirelit krumplit csináltam sütőben sütve, fűszeresen. Mmm mennyei volt ám!

Ma pizzát fogok sütni, mivel múltkor csak fél adagot csináltam meg egyszerre, másik felét lefagyasztottam. Ezt tegnap elővettem és a hűtőbe került, nemsokára pedig kiteszem szoba hőmérsékletűre óóóvadni egy pöppet, aztán csak egyszerű pizza ízű melegszendókrémmel fogom megkenni és mutatóba teszek felére kék-sajtot, másik felére pedig egy kis fetát. Szerintem nyami lesz. De lehet, hogy egy kis sonka is elfér majd rajta, majd látom úgyis menet közben. Meg számadatokkal is szolgálok majd estére ofkóóósz!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr652804187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása