WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Ma már ígérem nem lesz több bejegyzés! :D

2011.04.26. 18:01 WannabePG

Ígérem most már nem traktállak titeket semmiféle b@romsággal, csak azt írom, ami a lényeg, vagyis, hogy miket ettem eddig ma.

 

Reggelizni ismételten csak jó későn sikerült, ugyanis felébredtem én már 4:45-kor is, aztán gőzerővel olvasásba kezdtem, majd 7-ig ezt tevékenykedtem, mire fel jól vissza is aludtam és kb. 10-ig még nyomattam egy laza kis pótló-szundit. Utána felkeltem, zuhiztam meg pakolásztam egy sort (ugye a tegnapról itt maradott csomagok...), aztán végül is olyan fél negyed 12 magasságában lejutottam kb. a konyhába is kajálni. Szendvicset reggeliztem, gyökérkenyér, sonka, paradicsom, meg vaj kombóból. "Tízóraira" kb fél 2-kor elnyammogtam egy kisebb banánt, ebédre pedig sovány sült husit ettem pfefferonival és két miniatürizált szelet teljes-kiőrlésű bajor-kenyérrel. Nyami volt nagyon! Erre kb 4 deci zero cola-t döntöttem, annyira jól esett, klassz hideg volt, meg sajna nagyon szeretem is. mi is volt még lássuk csak? Ja igen bekaptam 3-4 db banános csokit, ilyen kis "kiflicskéket" kell elképzelni. 5-6 gramm/db kb. No meg az újkéri mama csinált zongorabillentyűt. Azt is sajnos nagyon szeretem, egy diós sütipütikéről van szó, aminek a teteje tojásfehérjehab, ami frankon megsül a sütőben és aaaah imádom na! Abból is 2-3-at betoltam. Nyáám-nyáám. A vacsi pedig mostanság fog következni, ami emígyen fest: natúr joghurt és egy szépséges alma, amit még anyu küldött tegnap hazafelé az útra. Jaaj most eszembe jutott valami muris, amit elfelejtettem a tegnapról szóló bejegyzésbe megemlíteni. Szóval biztos ismeritek a mondást, hogy ha valakinek paprikás a hangulata, akkor megkérdezik tőle, hogy "Mi az csalánra hugyoztál?" Na gyerekek nekem tutira nem lesz reumás a belső combom... Nem is én lennék! Mivel ugye söröztem Móron, már nem bírtam ki Győrig sem, úgyhogy mondtam az uramnak (Tibi) Ja nem! Szóval, mondtam neki, keressen egy szimpatikus bokros részt, neki is kellett nekem is, én meg amondó vagyok inkább intézem a természet lágy ölén, mint a gusztustalan benzinkúti mocsokban. De mint valami amatőr kezdő, körül se néztem csak siettem mert égető volt a szükség, aztán ahogy ott guggoltam, hát a pofámba röhög egy hatalmas csalán, meg még egy meg még egy. Na aztán okosan kikalkuláltam, hogy ha előttem van, akkor mögöttem sőt alattam is lehet. Hát és igazam lett! Haaahaaaahhhaa, na ennyit rólam, meg, hogy mindig alkotok valami frankót btw

***20:46 Brééking nyúúúz: A vacsi végül is Abonett és sonka lett meg némi torma és üres zőőőd tea. Desszertnek pedig lenyomtuk G-vel a 2010-es Alakreform DVD felsőtest részét. 20p volt, de most ki vagyunk, mint a liba. Fááájt no!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr502857226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása