WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Szerda

2011.04.27. 22:10 WannabePG

Azt hittem, hogy ma milyen nagyon ügyes leszek, de hát Katus tervez, Vér-néni előszele pedig végez...

 

Ebédre spenótot ettem szép kis adagot 6 db Iglo nuggets-el, amit sütőben sütöttem ki csak úgy a la nature. Jaaaj nagyon fincsa volt! De sajnos míg vártam rá, hogy elkészüljön benyomtam egy Milky Way-t is... Ja és fél adag thai csípős leves is volt. Uzsira egy szép piros almát ettem, aztán vártam az uramat... Na lehet itt baszarintottam el a dolgot, mert inkább enni kellett volna még hat előtt és nem kivárni, míg este nyolckor a tapétát is lerágnám a falról. Na menjünk szépen sorban. Ettem 4 db zabos Abonettet, amihez kevertem ki fini kőrözött féleséget. Azért féleség, mert emígyen festett: egy doboz krémes zsírszegény túró, két kiskanál tejöl, 2 gerezd fokhagyma, bors, pirospaprika, kömény és egy kis torma is került bele. Isteni finom volt. Ezt G-vel ketten be is nyomtuk, ő zsömlével ette. Én meg még egy kis sonkát is nyomtam hozzá. Egész pontosan 40 grammnyit. Aztán ott piszkálta a fantáziámat a nagymuterféle gesztenyés kifli (ez ilyen kisebb cucc, olyasmi, mint a hókifli, csak nincs porcukiba fogatva hál' isten...). Na ebből ettem kb. 3 db-ot diabetikus eperlekvárral, mert elég száraz volt már. Na és aztán itt jött a neverending story... Jaaj olyan mérges vagyok magamra, hogy nem tudok parancsolni annak az ösztönlénynek aki ilyenkor átveszi fölöttem az uralmat simán... GRRR!!! Szóval édes után sósat kívántam, ezért ettem egy szelet sajtot. Erre megint édeset kívántam ettem egy kocka epres csokit... Aztán egy zsömlét kolbásszal és paprikával, hogy mégiscsak sóssal záruljon a móka. Ezek mind így kb 5 percen belül lementek, tehát nem éhes voltam, egyszerűen ZABÁLTAM, mintha azt hinném, most hetekig nem jutok kajához, vagy valaki el eszi előlem. Azt hiszem ez a falás-roham. DE MIÉRT?!?!?!?! Áhh úgy szégyellem magam :(:(:( Bánatomat ezután német tanulásba és angol gyakorlásba fojtottam... Hát ez szép volt, most meggyóntam mindent, holnap pedig lakatot teszek a zabálós számra brüüüühüühüüü :'(

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr472860689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása