WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Csütörtök

2011.04.29. 02:45 WannabePG

Ma kegyes volt hozzám a mérleg, mert nem bosszulta meg a tegnapi zabulást!!! Emiatt mégjobban szégyellem magam, úgyhogy ma fülem-farkam behúzom és szépen eszem, no meg mára mozgást is tartogatok magamnak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Reggelire tk.bajorkenyeret ettem, májkrémmel és paprikával, meg megittam 3,5 deci tejeskávét. De minek? Igazából kakaót szerettem volna de úgy érzékeltem, hogy az elfogyott. Tegnap meg nem esett jól üresen a tej szóval annak a gondolatától is elhánytam most magam. Leginkább csak jéghidegen tudom elképzelni az üres tejet, mint olyan kihaló állatfajt, mivel a langyos és meleg verziótól főként leokádia, ami bekövetkezik. Tegnap is a szobahőm. tejből elég volt egy korty, hogy inkább a hűtő mélyére helyezve meghagyjam az élvezetet G-nek... Na szóval a tej miatt így 450 kcal lett a reggelim, nélküle "megúsztam" volna 223-ból. Vicces... De most már mindegy, mert lent van és egészségemre!

Mivel 10-kor álltam neki a reggelizés mutatványának, ezennel hivatalosan reggelitízórainak titulálom, így egyben és valamikor fél 2 körül megejtem az ebédet majd. Ami, - ahogy elnéztem - tészta lesz. Gondolkodom, hogy túrós legyen, avagy sonkás tejfölös? Na ezt majd még megálmodom, de egyelőre most kellemesen jól vagyok lakva, ergo ilyenkor nem tudok kajákról álmodozni. MÉG SZERENCSE!!!!

Ja, amúgy pedig igyekeztem ma teljesen odafigyelni magamra evés közben. Mindig így kéne!!! Szépen kicsi falatkákra kockáztam a májRémes kenyérkémet és a paprikát is kiporcióztam és úgy ettem, mint akinek egész nap csak ez a dolga. Rágtam-rágtam minden apró pici falatot min. 32-szer, de volt, hogy 40-szer is! Persze tök nehéz, mert kb. a huszadik rágáskor már cseppfolyós állapotban vannak a dolgok és az annyira nem guszti, de próbálok tényleg odafigyelni saját magamra és arra, hogy mikor vagyok éhes, mit kívánok és legfőképp arra, hogy MIKOR ELÉG!!!!!! Tegnap tényleg jól magamba szálltam, mert nagyon rosszul érintett, hogy így elcsesztem a szép vacsimat. Pedig olyan jól indult! Na, de nem kesergünk ám, meg semmi ilyesmi, innen szép nyerni!

Talán úgy fest, hogy a mai nappal megszabadulok falási rohamoktól újabb egy hónapra, ugyanis a tegnap esti alakítás után, ma délben megérkezett Vér-néni, aki a nem szeretett állandó vendég. De ha nem jönne, akkor meg az volna a baj!!!???!?!?

Az ebédem isteni finom volt! A szokásos cuki, kistányéromon fogyasztottam el és nagyon-nagyon ízlett! Megint próbáltam maximálisan csak az evésre az ízekre és magamra koncentrálni. Sikerült is, igazi ínyenc voltam! Nos úgy nézett ki az adagom, hogy kiszedtem egy kisebb kupac tésztát - persze gondosan lemértem (158g kifőtt 2 tojásos házi tésztáról van szó, ami bonyolult matematikai számítások szerint kb. 68 g száraz állapotban lévő tésztának felel meg), durván a rizs és a tészta is a dupláját veszi fel vízben kifőzés során, azért ezt nem árt tudni számolgatáskor. Mivel a tápértéket MINDIIIG, MINDEN KÖRÜLMÉNYEK KÖZÖTT, nyersen kell érteni - na de a lényeg. Szóval ezt a kis kupacka tésztát jól lepirítottam egy teflon serpenyőben, uram bocsá' kicsit oda is kapattam, mert egyszerűen imádom a pirított tészta "illatát", ízét, látványát, mindenét. Míg a tésztám "kozmálgatott" a heggesztő lángon - én így hívom a legnagyobb házrózsát, mert tényleg hatalmas :P - addig én két előre felszeletelt laktózmentes sajtszeletet csipkedtem össze apró darabkákra. Na nem azért laktózmentes, mert érzékeny lenne rá bárki is, csak após most ezt hozta, hogy direkt, vagy véletlen, vagy ez volt akciós, azt nem tudom, mindenesetre finom nagyon. A baja annyi csak, hogy több a lyuk a sajton, mint az érdemleges rész hehehe. Na de hol is tartottam? Ja igen éppen sajtot csipkedtem. Egy sor a kistányér aljára, majd rá a forró tészta, majd még egy sor sajti. (ez 1-1 szeletnyit jelent/réteg) Miért magyarázok meg mindent?! Na mindegy... Szóval aztán ezt megszórtam apróra tépkedett Saunaschinken-el, ez egy isteni finom sonka, Ausztriában a Zielpunktban lehet kapni (anno nálunk Plus néven futott, míg a Spórolós bolt fel nem vásároltai a haza részleget) de biztos van itthon is hasonló, de én ezt ismerem, mert itt após vásárol inkább. ;) Ezt a remekművet még megfejeltem pár kanál tejföllel, majd - már amennyire tudtam - összekutyultam a mütyűr tányérkámon. Hát(talnemkezdünkmondatot!!!) gyerekek, ez isteni finom lett megint csak! A besza-behu kategória meg az igazi ízorgia volt. Kivételesen ellenálltam fűszerhintési mániámnak és nem tettem rá sem oregánót, sem bazsalikomot, se semmi zöldet, SŐT (!!!), még fokhagymát sem. De hazudnék, ha azt mondanám nem fordult meg a fejemben. :D Na egy szó, mint száz isteni finom volt az ebéd és ezt egy mondattal is lerendezhettem volna, mint itt a sor elején, de abban semmi én nem lett volna, ha nem legalább nyolc oldalban vesézem ki a dolgokat... Kurta bejegyzés tőlem = hiba a Mátrixban :P Na, de hogy számokkal is szolgáljak ez grammra pikkre és pakkra egészen pontosan 595 kcal-t kóstált, ami nem kevés, de legalább sok! :D Mégis azt mondom, maccimálisan megérte, de legközelebb inkább spórolok a tejföllel és csak 12%-osat fogok rá tenni (ami ma nem volt itthon), mert a maga 130 kalóriájával azért pofátlanul megdobta itt nekem a dolgokat. Úgy látszik ma a tejtermékekkel szívok. Viszont CH ügyileg ma még csak 98 grammnál járok, ami miatt elkönyvelek magamnak egy piros pontot, elvégre tésztát ebédeltem, ennek fényében nem is rossz, nem is rossz! ;)Most pedig leteszem a nagy esküt, hogy NEM, NEM és NEM fogom megvárni G-t a vacsorával, mert kb. ma is olyan 8 körül érkezik szerintem, én pedig NEM mondom NEEEEM vagyok hajlandó még egyszer belesétálni a tegnapi csapdába. Hívja ki, hogy akarja KATTanás ISTENi-szikra, SZENTLÉLEKmegszálás, nekem mindegy én csak azt tudom, hogy ÉN IRÁNYÍTOK!!!

Most írom harmadjára ezt a nyomorult bekezdést, szóval most már igazán nagyon pipa vagyok! Órák óta szenvedek a laptoppal, most már egyre betegebb szegény, ráférne egy alapos format C. Ezzel csak az a baj, hogy ahhoz előbb meg kéne csináltatni a dvd meghajtóját, mert anélkül kissé nehézkes. Gondoltam rá, hogy pendrive-ról kéne megpróbálni, de sajna nem lehet arról bebootolni, direkt megnéztem biosban... Na jó hajnal van és én meg megkockásodtam... Most nyomok hama' hama' egy Ctrl+S-t. Az a tuti!

Na akkor most harmadjára és utoljára leírom, hogy: Mégiscsak G-vel vacsoráztam, mivel korábban érkezett haza, sőt mi több ő volt a főszakács-bácsi. Toast kenyérből gyártott melegszendvicset, kis parizer és sajt kíséretében. Isteni finom volt! Sajnos a mozgás az ma elmaradt, azaz ma IS! :( Mert,hogy elcsesztem az időt a körmömmel. De azért szép lett ám, ma/holnap/pénteken pedig kamatostul bepótoljuk a mozgást, ugyanis ez lesz a napja, hogy felavatom az "új"(onnan loptikázott) bringa-nyergemet. Remélem ez már nem töri fel a kényes kis popókámat! ;) Búcsúzóul pedig megmutatom nektek a mai remekművemet, LöPáááá

KéP

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr622863553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása