WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Szombat

2011.04.30. 20:42 WannabePG

Szépséges szombatot Mindenkinek! Nálunk egész jó idő van, 19 fok és a napocska is néha elő-elő bújik. Csak egy dolog hibádzik az egészben, az, hogy az uram maszekolni van! :(
 
Ennek következtében én ma szalma vagyok meghatározatlan ideig. Fél 9-re ment Sopronba egy ablakot kiszedni, és normálisan a helyére visszapakolni. Ugyanis ferdén lett betéve (tetőtéri ablakról van szó), aztán télen huzatos volt. Akkor átmenetileg valami gumi bizbaszt tett bele, hogy mégse az udvarra fűtsön a kedves páciens, de hát azért rendesen is meg kell csinálni. Ezért mára jó időt és napsütit rendeltem neki. Meg magamnak is természetesen!
 
A reggelimet ma ismét 10 órakor ejtettem meg, az alvászatom megint csak érdekes, szóval minden úgy megy, mint a héten általában volt. hajnalig néztem a tv-t, FamilyGuy maraton volt. Ehh beteg egy „mese” de én szeretem az ilyen agymenéseket, nagy South Park rajongó is vagyok, úgyhogy ez mindent elárul. :P Mivel nagyon változatosan bírok néha étkezni ezért ma reggel májRémes kenyeret ettem. :D Kakaót ittam hozzá, sőt még 2 szelet sajt is volt a menüben, ezért viszonylag magasan végeztem, mintegy röpke 522 kcal-al. Ez egész pontosan 49 g zsömléből, 30 g májkrémből és 33 sajtból, meg 3 dl kakaóból jön össze. Nem egy óriás adag, de végül is jó lassan ettem 2 felé vágva a zsemlét, így máris többnek tűnt a móka. Meg amúgy sem vagyok most valami nagy evős kedvemben, mert elkezdett görcsölgetni a pocim. Ilyenkor bírok ám fetrengeni nem kicsit, viszont annál inkább! :P
 
Ebédre gulyásleves lesz legjobb tudomásom szerint. Tegnap nem készült el még fél 3-kor sem az ebéd, ezért tésztát ettünk, utána pedig mutatóban kóstoltuk csak meg a mai levest. Forró volt még, mint az állat. Mára már biztosan jól összeérnek benne az ízek és nyamiii! Mivel második híján vagyunk G nem kajál itthon, így szerintem én lekorlátozódom a levesre. – Jesszusom, bejött egy kb. 3 centis darázs!!! Gondoltam megmutatom, neki merre van az ablak így se kinyírnom nem kellett, se ő nem akart megcsípni. – Ahw fáj a hasam, vergődök! Megyek egy kicsit németezni :S:S:S
 
Na, a Tízóraim 1-kor egy szép alma volt és bánatomra az el is fogyott, úgyhogy majd másikat kell beszerezni. Mostanság rákaptam. Inkább ez, mint a banán nem? Naugyi! ^^ 39 kcal.
 
Az ebéd fél 3-kor 1 nagy tányér gulyásleves volt, amint azt már említettem és 77g tk. bajorkenyeret is megettem hozzá. Fini volt nagyon!!! 466 kcal. A pocim változatlanul görcsölget, ennek nem örülök. Viszont annak igen, hogy hívott G még olyan negyed 3 körül, hogy végzett az ablakkal és épp megy nekem meglepit venni. Ezek szerint nagyon jó kislány lehettem, mert tudtommal se szüli-, se név-, se semmilyen napom nincs, és még gyerkőcöm sincs, hogy holnap aktuális lenne a Zanyáknapja. :) De én csak örülök, hogy ilyen kis figyelmes. Állítólag én mondtam valamit, hogy tetszene, meg örülnék neki és, hogy majd azt kapom. Na majd beszámolok, de én már őszintén annak a tudatnak is örülök nagyon, hogy gondol rám és elkap egy-egy ilyen elejtett szót/mondatot. Remélem 10-20-30 év múlva is meg lesz még ez a jó szokása! ;) Viszont hiába végzett viszonylag hamar, nem jön még haza a meglepi beszerzése után, hanem megy még dolgozni egy kicsit egy másik helyre. Tud élni nem? :P
 
17:27 – Egy szépséges metál türkizes színű, jó nagy körkefét kaptam, mert tegnap az Interspórolósban nézegettem nagyon és mondtam, hogy kéne egy ilyen. Minden kívánságom ilyen hamar teljesüljön! :D Imádom az én drágámat, hogy ennyire cukiiii!!! ♥♥♥
 
20:34 – Jaaaaj, a vacsival megint sikerült jól elbacarintani a dógokat!!! :( Kicsit sok lett a kcal, mert virslit ettem és hát abban akad. Meg sajtit is ettem, úgyhogy hiába abonettet ettem kenyér helyett, bizony kőkemény 727 kcal lett.
 
Tehát összesen: 1948 kcal és 149 g ch a mai „végösszeg”… Nem jó, de legalább szar! ;)
 
Most pedig irány Sopron-sziti! Bandázunk egy kicsit jejeee ^^

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr672867725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása