WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Alakreform 1. nap

2011.05.02. 19:50 WannabePG

Bizony elérkeztünk az első naphoz. Részemről már a tornát is letudtam, úgyhogy nagy piros pont nekem!!!
 
Kezdem akkor mindjárt a reggelivel, mert hát ugye állítólag a nélkül nem élet az élet! ;) Virsli 2 db., mustár, fél szelet bajorkenyér és 3 dl 1,5%-os tej volt a menü. Ez annyi, mint, 562 kcal. Gondolom, nem árulok el nagy titkot, hogy a virsli és a tej dobta meg ennyire.
 
A mai penzum: Bemelegítés gyanánt RR 2009-es DVD ~ 20 perc has, majd a magazin gyakorlatai. Szakadt rólam a víz a step pados lábemelgetős résznél, de kemény voltam és megcsináltam. A jutalmam érte pedig nem kevesebb, mint 608 elégetett kcal!!! Szuper! ;)
Ebédre nagyon fincsi rántott csirkemellet ettem és egy alsó combit. Ehhez nevetséges 94 grammnyi főtt krumpli társult, meg sok pfefferoni. Ennyit hagyott nekem após én meg lusta dög voltam csinálni még hozzá. Nem beszélve róla, hogy jó volt ez így is, nem árt, ha nem eszem meg 20 deka főtt krumplit egy kajálásra, mert szépen néznénk ki! :P Számol… számol… számol = 573 kcal.
 
19:14 – A vacsi is nagyon fincsire sikerült! G múltkor Balfon szedett nekem Medvehagymát, na, tegnap végre eljutottam odáig, hogy megmossam és kiválogassam. Ma pedig szépen felvagdosta nekem egész picire és csináltam medvehagymás túrókrémet. 20 deka túrót simán be is pusziltunk így vacsi gyanánt. Én tk. kiflivel paradicsommal és paprikával. Ja és egy szelet sajt is volt. Mmmm! 301 kcal.
 
Ez összesen annyi, mint: 1436 kcal és 109 g CH. Ez szép és jó, de még hozzájön két szeletke sütipüti is. Amiről fogalmam sincsen, hogy hány kcal, diákkenyérről van szó. Sejtem, hogy kb. egy billiárd a méz és a rakat porcukor miatt, ami belekerülhet. De most inkább strucckodom és abban maradok, hogy 1436+a 145 grammnyi diákkenyérke. :$
 
Végül is szerintem elég ügyes voltam a mai nappal a tornát végigcsináltam, de azért megéreztem, hogy mostanság sok lógás volt! Holnapra garantált a robotmozgás és az izomláz! :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr782872475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása