WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Depi

2011.05.16. 12:05 WannabePG

 

Nem is tudom, hogy hol kezdjem… Utoljára múlt csütörtökön hallattam magamról, de ennek is meg volt az oka, sajna…
 
Leginkább az, hogy depis voltam/vagyok. Meg nem volt kedvem nagyon rizsázni semmiről, de azért olvastam mindenkit! :)
Nagyvonalakban annyi volt, hogy csütörtökről péntekre feljött rám egy kiló, amit nem nagyon értettem és rendesen el is keseredtem tőle, aminek jó kis bezabálás lett a vége pénteken… Ami miatt megint híztam még egy kilót és akkor itt már nem volt megállás a lejtőn. Egész hétvégén tömte a fejem.
Ehhez nagyban hozzájárult az is, hogy szombaton vendégségbe voltunk hivatalosak, ahol aztán minden földi jóval is el voltunk látva. Isteni finom szendvicsek, sok rágcsi és csokifondübe mártogatott eper/banán és szőlő. Szóval pukkadásig kajálás és koktélozgatás, meg hajnalig ébrenlét cukros üdítők és energia-ital társaságában. Biztos is, hogy a pokolra jutok, mert ha jól tudom a falánkság benne van erősen a tiltólistás Top 10-ben amit az öreg lenyomatott 10 parancsolat címszó alatt :P
Vasárnap viszonylag sokáig lustiztunk, aztán meg takarítás volt a napi menü. A ruhák rendezése még mindig vár rám, de éppen azt is letojom életérzés van, ezért halomban várják a sorsukat, hogy majd valamit variálok a szekrényekben. Ez van, nagyon nem tud most megmozgatni ez sem. Azért az emelet többi részén leszámítva ugye a hálóban a ruhakupacot a szobainas előtt, szép rendet csináltunk és csillog-villog minden, ahogy szokott! ;)
Persze tegnap is ettem amit megkívántam, reggelire házi májast hagymával, ebédre rántott csirkemellet krumplipörével, cukros-ecetes lében salátával, aztán vacsira is jól bekajáltam. Vettünk a péknél ilyen sokmagos csavart cuccot, aztán abból kettőt benyomtam (kicsit G is besegített de én ettem oroszlán részét…), szóval ezt benyomtam tavaszi felvágottal, meg májkrém is volt és ezek után mindezt lefojtottam még egy kis mézes, zabfalatos zabkásával, csak, hogy jó legyen. Ccc ennyit erről.
Persze lassan súlyban már ott tartok, ahonnan indultam, szerintem a nagy fogyókúrázás hegyeknek már az a vége nemsokára, hogy nehezebb leszek, mint valaha :S:S:S
Na mondjuk ezt nagyon-nagyon nem akarom!!!!!!!!!!!
 
 
A mai napom eddig gépezéssel telt. Nem csináltam még semmit, pedig már dél… Ennyit rólam haszontalan vagyok a világ számára ez van!
Evészet ügyileg felkelés után kicsivel volt 17 szem szőlő, meg most rágcsálok egy szép zöld almát. (granny alma). Nagyon fincsa!
Ebéd nem tudom mi lesz (bár sejtem, hogy a változatosság kedvéért sóska…), nem volt még életkedvem letolni a pofámat a földszintre, mert antiszoc vagyok és látni sem akarok senkit meg nincs kedvem jópofizni sem. Szombaton após elhozta a mamát, remélem, ma már azért hazamegy, mert 2 nap is sok(k) belőle rendesen… Kedves vagyok, tudom! :P

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr742907807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása