WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Csapó 2+még egy

2011.06.21. 07:54 WannabePG

Na most már aztán tényleg pipa vagyok, most kezdek bele harmadjára ebbe a bejegyzésbe! Gyááááááá Üvöltés

Tegnap este ugyanis írtam egy szép hossznyú bejegyzést, aztán úgy döntött a laptop, hogy szabadságolja magát és lefagy... Persze kék-halál kíséretében, hogy még csak véletlenül se sikerüljön visszaállítani a már bepötyögött dolgokat. Nos az előbb megint már kb. három bekezdésnyit írtam, mikor eljátszotta újra. Lassan kiakaszt és visszatérek a papír alapú napló írásához komolyan mondom Nevetés

Na igyekszem most már harmadjára összekapni a gondolatfoszlányaimat és nem kifelejteni semmit, de ha megint elszáll én eskü nem próbálkozom, mert akkor valaki odafentről nem akarja, hogy megosszam napjaimat a nagyközönséggel Nyelvöltés

Csütörtök: Este hatkor befutott az én Drágaságom, (kicsit megszívta az M0-ással, már megenn...) jól megetettem - mentettem neki egy szép adagnyi csudifinom rakott karfiolt - majd elindultunk ZP-be, ahol Copy Con koncert volt. Én nagyon szeretem, ennek fényében a buli is, FERGETEGESSSSS volt! Kicsit sikerült is becsiccsenteni, a nagy melegre és a mostanság nagyon-nagyon-nagyon ritka alkoholfogyasztásaimra való tekintettel. Mostanság elég gyakran van rajtam a "minden úgy jó ahogy van" életérzés - na nem ám az alkoholos befolyásoltság miatt Nyelvöltés -, próbálok visszatérni a régi mindig vidám, mosolygós önmagamhoz. Eddig szerintem egészen jól haladok. Hogy miért mondom ezt? EZÉRT:

Péntek: Nem sikerült túl sokáig szundiznom, de nem is baj, mert így reggel időben elkészültem mindennel, anyut is el tudtuk vinni dolgozni  - ment bébiszatyorkodni - utána pedig strandolni vettük az irányt. Volt egy klassz kis tó Délegyházán - vagyis van még sokkal több is ott - ahová jártunk kb. 2 évvel ezelőtt esténként fürdeni, vagy hétvégén is a haverokkal. Bányatóról van szó, semmi flanc büfé mosdó miegymás csak a természet lágy öle és a nomádkodás. Imádtuk! De azért múlt idő csak, mert sajna "Naturista Oázis" lett belőle. Nahm hát így már nem volt akkora kedvem bemenni, főleg m 400.- csak a parkolás és akkor még jön a beugró, mindezt egy egyszerű bányatóért?! Nemááá... Szóval átcuccoltunk Dunaharasztiba az Univerzum nevezetű jet-ski és bányató részlegre, ami szintén fizetős, de nem vészes 670ft a felnőtt jegy és szuper zuhanyzók, mosdó, büfé minden van, no meg a szépséges tiszta víz, és a fák, meg a fű, meg a madárcsicsergés. Jaaaj nagyon jó nap volt, délelőtt napoztunk és úszkáltunk, dél körül bezúztunk az árnyékba és szunyáltunk egy hatalmasat a fák tövében. Tudunk élni igaz? Utána hazafelé tescoztunk egyet, majd irány estebédet főzni. Édes-savanyú csirkemellet csináltam rizzsel. Isteni finom lett! Nyámiii Ártatlan Ezek után pár szusszanásnyi időnk volt még elkészülődni és irány az idei tanévzáró koncert, amit minden évben megrendeznek kis városkánkban a Kéktó szabadidő-parknak csúfolt "kis" placcon. Tavaly Rúzsa Magdi volt, azelőtt Hooligans, idén pedig a Magna Cum Laude-ra esett a választás. Ez amúgy ingyenes és, mint kiderült 7000-en voltunk a murin. Nem rossz, nem rossz! Kacsintás

Na de nem is én lennék, ha nem alakítottam volna már rögtön az elején. Még oda sem értünk, már sikerült egy akkorát taknyolnom, hogy gondolom öröm volt nézni Nevetés Éppen ballagtunk át a síneken én meg tanga-papucsban voltam és megcsúszott pár kő a lábam alatt. Tudjátok, amivel fel szokták tölteni a sínek között és mellett a szitut. Na szóval úgy seggre ültem, mint a huzat! Nevetés Persze G, mire próbált volna utánam nyúlni és elkapni már rég a földön fetrengtem részben a röhögéstől, részben az eséstől. A vicc az egészben, hogy hiába sikerült seggre ülni, nem a fenekemet ütöttem ám be, TÉVEDÉS! Hanem a jobb kezemet nyomorgattam rommá. Ugyanis sikerült teljes erőből odavágni egy éles kőhöz a kezem, szóval a jobb tenyerem kb. lyukas volt és ami a legjobb, olajos... Nahh szóval szépen kidekoráltam magam, másnapra kék-zöld foltos lett, mint akit összevertek, meg horzsolások sebek mindenhol. Anyu meg is emlékezett róla, hogy úgy festek, akárcsak kiskoromban, akkor is mindig volt valahol rajtam valami plezúr. Hiába no jó gyerek voltam már akkor is, és szerettem fára mászni, meg minden rosszaságban benne lenni. Ezek jegyeit meg szépen magamon is viseltem mindig ÁrtatlanNyelvöltés

Esést túlélve azért lejutottunk a koncira és nem volt rossz, de azért ezen előzményke után talán érthető, hogy nem én voltam, aki az első sorban ugrálta végig a dolgot. Öregesen lekempeltünk a domboldalban egy plédre és ott andalogtuk végig az estét. Utána pedig nővéremmel, párjával és nővérem bnőjével elmentünk a Duna-partra inni. Most mondjam, hogy megint sikerült benyomni kissé? Nem nem mondom, de így volt Nyelvöltés Boros-kóla energiaital kombó megtette hatását, annyit röhögtünk, nagyon jó volt! Nevetés

Szombat: Nem mentem falnak az éjszakai alvásadagommal, volt ott minden gyomorégés, tüzes a pokol innom kell, de ha iszom pisilni kell és társai. Mondhatni aznapos voltam eléggé. De azért ez nem panasz remélem az érződik Kacsintás

A program egész napos járkálás volt, ugyanis 3-kor G-nek találkozója volt egyik volt munkatársával, előtte még gyorsan letudtuk a Sárkány-centert, aztán irány az Allee. Nahm ott kb 1,5-2 órát töltöttünk el, a volt munkatárs megpróbált beszervezni valami piramis jellegű kozmetikai és táplálékkiegészítőkkel foglalkozó buliba de én foggal körömmel ellenálltam. G persze olyan kis jószívű, meg nem tud nemet mondani, emiatt vasárnap egy jó kis vita is kialakult köztünk, vagyis inkább nekem öntötte el az agyamat a szar, hogy hülyének akarják nézni, aztán ordibáltam egy sort. Hát hiába a hormonok, meg az olaszos vérmérséklet Nevetés Miután kiadtam a dühömet persze jót röhögtünk az egészen és lemondattam vele a másnapra megszervezett találkát... Mármint ugyanezzel a nőcivel lett volna a tali, m adott egy dvd-t h nézzük meg és hogy másnap MINDENKÉPP kell egy személyes tali, mert tegyük fel a kérdéseinket. Na hát se idő se kedv nem volt megnézni azt a szart így nincsenek kérdések sem és mivel én nagyon negatívan állok hozzá az ilyesmihez, ezért abban maradtunk G megnézi azt a dvd-t mert az nem kerül semmibe ha van kérdése felteszi, de a továbbiakban ne macerálják vele mert pénzt időt fáradtságot nem nagyon vagyunk hajlandók beleölni, mert tele a padlás az ígéretes hátradőlsz a székben és milliókat keresel dumákkal. Fuckin' shit Nyelvöltés

Na és akkor a vasárnap végül is az családi körben zajlott, szombat este még átadtuk keresztlányomnak az ajándékát, ugyanis 12.-én volt a születésnapja. Egy rózsaszín ugráló labdát kapott tőlünk, meg egy rágógumi illatú parfümöt, mert már kész nő ám! Király

Sajna nagyon hamar eltelnek ezek a hétvégék, még ha hosszú hétvégék is, egyszerűen annyi mindenkit próbálunk ilyenkor besűríteni a napokba, hogy jó feszített a menetrend, de én ettől töltődöm fel a sok itthon ülés és látszólag "semmittevés" után.

Na és akkor írok egy kicsit tegnapról is, azaz hétfőről. Köszönöm a sok szurkolást, nagyon jól ment az állásinterjú a Müllerben! Szuper a hely, szimpatikusak az emberek, szóval nagyon szeretném, ha összejönne. Az InterSpórolós után meg aztán pláne tudja értékelni az ember a szabad mosdóba járás tényét és a nem minimálbér című kezdetű részt... Szóval most 1-2 héten belül lesz eredmény, 4-en voltunk bent egyszerre csoportos casting rlz. Én voltam a 4 jelölt közül a legfiatalabb és nyilván tapasztalatom is ezáltal a legkevesebb, de úgy érzem elég jók az esélyek mégis. Majd meglátjuk mennyire jól árultam a portékám, vagyis saját magam Nyelvöltés Ha én vagyok a szerencsés nyertes, akkor 1-2 héten belül telefonon értesítenek. A másik verzió akár 4-5 hétig is húzódhat és mailben v postán küldik a sajnáljuk feliratot, de erre jelenleg nem gondolok, mint lehetséges opció. Szeretnék én hasznos tagja lenni a társadalomnak és képességeimhez mérten a legjobban dolgozni és ezt az Univerzum is tudja, szóval szerintem jó fej lesz velem! Kacsintás

Azt hiszem most abbafejezem a litániát és gyorsan elküldöm, mielőtt... Nyelvöltés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr453002084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása