WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

De nehéééz az iskola táska :D

2011.09.05. 18:21 WannabePG

Phúúú de jó hosszú napom volt. Matek előadással kezdtem, aztán vállalati gazdaságtannal folytattam és utána megfejeltem még egy matek gyakkal is a csodás napomat. Húú de leszívott. De azért király volt, csak most még annyi a futkoznivaló meg a teremkeresés és társai hogy blöeee

Nálunk nem gólyák vannak, hanem Balekok :D A balek 10 parancsolatából 4-et már meg is tanultam: Balek kuss, Balek kuss, Balek kuss és végül Balek kuss. A többi valami véglényes duma volt és a Firmák (felsőbb éves mentorféleségek) fényezése. Bővebben majd ha kapok nótakönyvet meg újságot, csak, hogy vágjam mi is a szitu. Kicsit szopás a pótfelvételiseknek, ez a kései felvételi ponthatár kihirdetés, mert kb lemaradtunk a Balek-hétről emiatt - máshol gólyatábor címen fut :P, meg egy hét matek előkészítőről is. Ennek mondjuk ma éreztem a hátrányát rendesen. Fogok én még sírni deriválás, meg integrálás közben :D Ma még egyelőre "csak" az inverz függvények és logaritmus meg egyéb nyalánkságok útvesztőjében kalandoztunk. Mit ne mondjak érzem, hogy ezer éve nem jártam matek órán. Ilyenkor mindig elgondolkodom, hogy a toszba érettségiztem én le 4-esre ebből anno??? :D Nagyon hülyének érzem most magam és a túúúl sok információ kategória van. Szerdán évnyitó, csütörtökön INYK-ban (Idegen Nyelvi Központ) megbeszéljük, hogy melyik napokon lesz a német. Remélem lesz kezdő csoport, mert annyit felejtettem középsuli óta, hogy simán eladnának :D Keddenként üzleti angolom lesz 2 is az tuttkós.

Azért nem féltem magam, lassan bele fogok rázódni, már 2-3 csajszival “össze is jöttem”. Elkértem egy matek felkészítő hetes füzetet, ma esti program azt bescannelni. Még csak 2 féle tárgyon vagyunk túl mégis kb. 5 ezernél jár a jegyzetek költsége, de próbálok szemfüles lenni ééés beszerezni felsőbb évesektől meg innen onnan G ismerősei által, mert hát én sem a pinyóban nyomtatom a 20ezreseket. (pedig de jóóó lenne).

Fogyós része: húúú hát ma reggeliztem mielőtt elmentem, legközelebb pedig fél 6-kor sikerült enni, mikor hazaértem. De legalább most már tudom, hogy hétfőn muszáj szendvicset vinni, mert az órák közti negyed óra lószarra se elég, főleg ha nem fejezi be senki időben a mondandóját :D Napközben 0,5 liter epres zöldteát ittam meg (a Nestea féle), de ezt is már matek gyak előtt sikerült beszerezni, szóval már fél 2 környékén. Addig elvegetálgattam :P

Szóval ezek mennek egyelőre. Jó újra az iskola padban lenni, remélem az első hétben sikerül újra felpörögni és visszafiatalodni a saját korosztályomra :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr803204650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása