WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Hulla

2011.09.21. 20:49 WannabePG

Teljesen hulla vagyok! Ez a mai nap váááá. Kissé bele lett rondítva az órarendembe, mert ma csak negyed 12-ig lenne órám, de betettek négytől háromnegyed 5-ig egy németet, aztán 2 óra szünet, majd megint német háromnegyed 7-től fél nyolcig… Nagyon szaaar. Főleg mert ilyenkor ki kell menni az Erzsébet-kertbe, ahonnan aztán rohanhatok, ha el akarom érni a buszomat hazafelé.

Mivel G délutános a héten, délelőtt megint Sopronban maszekolt, ezért reggel együtt mentünk, utána én lehúztam a jog előadásomat (ami előtte van gyakorlatom, az csak kéthetente van, és most épp nincs…), aztáááán átbattyogtam gyalog oda, ahol G maszekolt. Ez 2,8 km-re van a sulitól. (megnéztem útvonaltervezőben)

Egyre értünk haza, megebédeltünk, aztán ő elment dolgozóba, én pedig egy kicsit pihiztem, meg kockultam, aztán mentem vissza Sopron szitibe. Végigültem a német1-et, aztán kóricáltam a városban, majd fél 6-kor megvacsoráztam, utána kis netezés a parkban, mobilnet ich liebe dich, hogy stílusos maradjak Arc kinyújtott nyelvvel Majd jött a második felvonás a németből, aztán rohanás a buszhoz. Ez volt a mai napom. Úúúúgy elfáradtam…

Kaják:

Reggeli – sonkás vajkrémes kenyér

Ebéd – fél szelet rántott husi, párolt zöldséggel és 2 falat petrezselymes krumplival, 1 zsemle és két frankfurti virsli. Azért ilyen sokféle, mert anyós nem főzött, és mindenből csak kis maradékok voltak…

Vacsi – Gyros pitában

Mozgás –  7,8 km gyaloglás.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr773244367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása