WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

"A holnap mindig tiszta, nem szennyezi hiba"

2012.01.01. 21:35 WannabePG

Szokta volt írni drága Eprecskénk a naplójába ^^ Milyen igaz nem? Itt az új év, új hónap, új élet és a többi közhely, ami ilyenkor elszokott hangzani Szilveszter után. Nagy világmegváltó gondolatok és fogadalmak sokasága ugyebár, amik általában január első 2-3 hetében megállják a helyüket, aztán valahogy mindig alább hagy a lelkesedés. Mindenki számvetést csinál az óévről, és listát a következőre.

Nos, én csak egy dolgot igyekszem kicsit komolyabban venni 2012-ben, mégpedig a blogolást. Nem fogadalom ez, csak olyan “jó lenne végre” féle dolog. De tényleg, hiányzik… Csak akkor nem tudom, miért nem vagyok ügyesebb az időm beosztásával ennek érdekében?

Sokat filóztam az év uccsó napjaiban arról, hogy hol is tartok most, merre is haladok stbstb… Szerintem ez elkerülhetetlen ilyenkor év végén, mindenki egyfajta “leltárt” csinál… Van aki a munkahelyén, van aki a lelkében :P Úgyhogy van sok tervem, és körvonalazódik valami bakancs-lista féleség is igen, de már csak babonából SE…

Mielőtt elindultunk hazafelé, kettétörtünk G-vel egy-egy szerencse csontot. Első körben nálam maradt a nagyobb fele, másodikban nála. Szóval mindkettőnk kívánsága teljesülni fog, ez szupi! ;) Bár nem vagyok túlzottan babonás, viszont a dolgokhoz való pozitív hozzáállásban hiszek. Úgyhogy ámen ^^

Ami a fogyást illeti a helyzet KATASZTROFÁLIS így csupa nagy betüvel… Mikor indult a fórum, még kb 10-15 kilóval voltam könnyebb, és már akkor is bőven a kórosan elhízottak táborát erősítettem. Lassan összefogyókúrázok magamnak kb. 200 kilót. Szóval SÜRGŐSEN össze kell kapnom magam, ennek tényleg a fele sem tréfa már!

Visszanéztem a fórum-talis képeket és hát nagyon elszomorodtam a látványomtól. Mindenki olyan csini a képen, én meg olyan széles vagyok, mintha direkt photoshoppal szét lenne húzva ott a kép. Nagyon gáz :( Ami mégrosszabb, hogy valahogy a tükörben én nem ezt a tehenet látom, mint aki a családi videókról és a fényképekről visszanéz rám, a kerek malac képével. Ilyenkor arra gondolok, mennyi szalonna kijönne a nagy tokámból úr isten O.o Borzalom :S

Szóval akárki, akármit mond, létezik testképzavar ellentétes irányban is. Nem csak egy anorexiás láthatja magát sokkal kövérebbnek, mint amilyen, hanem egy ilyen vágósúlyban lévő sertés is, mint én, simán láthatja magát vékonyabbnak, de ha nem is vékonynak – annak én se látom magam – csak egyszerűen a tükörben azért van derekam és valami formám. A képeken meg… hát igen a gömb is egy forma :(

Uhh egy kicsit depisre sikerült ez a poszt, de igyekszem inkább arra a részére koncentrálni, hogy mi az amit ÉN tehetek az ügy érdekében, mik a lehetőségek. Kezd ÉLETBEvágóan fontos lenni a dolog, mert ha így folytatom, akkor mindenki tudja mi a vége. Az a vége, hogy tényleg VÉGE… Aztán akkor se gyerek, se szép élet, meg se még 100 boldog év G-vel… Azt pedig nagyon nem szeretném, hogy ez csak úgy elússzon! :(

Úgyhogy gyerünk harcra fel! Bebizonyítom, hogy én vagyok a főnök, és ha még 100X bukom el, akkor is az lesz amit én és az egészségem közösen akarunk. Minden más bekaphatja! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr573512217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása