WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Bele szeretnék tartozni! :)

2012.01.02. 19:43 WannabePG

“Minden év elején mintegy 130 millió ember fogadja meg, hogy az év folyamán megszabadul a súlyfeleslegétől, ám alig 14 %-uk éri el a kitűzött célt.”

Nos, akkor ideje megmutatni, hogy igenis benne vagyunk/vagyok abban a 14%-ban ;) Bár az is tény, hogy nem új keletű az elhatározás, ami a fogyást illeti… Ma már extrán igyekeztem odafigyelni, hogy mit, mikor és mennyit eszem. Jó barátom a konyhai mérleg is újból előkerült a szekrény rejtett zugából, ahová anyós pajti szokta eldugni, ha már nem fér el a saját konyhájában a sok sz@romtól :P

Mozgás ügyileg még várok kb. 20 percet, hogy teljesen leérjen a vacsi, aztán előadok valamit az egyik Alakreform magazinból. Kezdésnek szerintem jó lesz. Nem akarok nagyon hirtelen belecsapni a lecsóba, mivel így is majd leszakad a derekam, ugyanis ma-holnap fog megérkezni Vér-néni is… :S

1697 kalóriával és 145 g szénhidráttal zártam a napot, ami jó, mert 1800/180-at lőttem be magamnak maximális limitként. Aztán majd meglátjuk, holnap mit mutat a mérleg. A “jó” hír, hogy nem jött fel egyetlen huncut deka sem a nagy karácsonyi, szilveszteri, két ünnep közti zabálás miatt, de a rossz hír az, hogy ugyanolyan rémesen kövér vagyok, mint ünnepek előtt. Frankón befigyel a plusz 9 kiló tavaly szeptember óta. Pedig tudtommal életmódot váltottam… Valamit elsztam :D :(

Úgyhogy most újult erővel indulok neki és most már tényleg wannabe a pretty good!!!

i57gcanxa2nezaapzp.png

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr43514694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása