WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

F*ckin shit day :S

2012.01.05. 23:45 WannabePG

Ami elromolhat, az el is romlik ugyebár… Murphy bácsi sosem alszik :S

Ma valahogy extrán sz*rul sikerült a nap. Reggel mindjárt kezdésnek eltaknyoltam a lépcsőn felfelé jövet, beakadt a papucsom, úgyhogy eldobtam mindent, ami a kezemben volt (határidőnapló, toll), és a kezemet is kicsit odacsaptam a lépcső élének… Gratula nekem! Utána megkíséreltem egy villám szellőztetést, de olyan b*szott szél volt, hogy bek*rta a szoba ajtót, épp mikor már mentem volna becsukni az ablakot… Jellemző, no mindegy, após is feljött, aztán leb*szott, hogy miért nem csak bukóra nyitottam. Hát azért, mert az nem szellőztetés szerintem, csak a szoba kihűtése. No de erről úgy fest más nézeteket vallunk. Vagyis inkább erről is :P

Utána kaptam egy szívhez szóló mailt a kedves iskolától, amiben közölték, hogy majd 30ezer forintnyi fizetési hátralékom keletkezett, idegen nyelvi órák elmulasztása miatt. Mikor direkt szóltam, még októberben, hogy ütközik és nem tudok bejárni… F*szfejek küldözgettek egyik a másikhoz, nem lett semmi intézve, aztán itt az eredménye. Marhára hiányzott ez nekem a 130 ezres tandíj mellé, mikor így is minden cseszett forintot félreteszünk a költözés miatt. Jahj de utálom ezt a csóróságot :(

Közben ezerrel görcsölt a hasam is egész nap, szóval ma ha 2-3szor nem bőgtem el magam, akkor egyszer sem… Még mindig képes vagyok elcsodálkozom, hogy a hormonok így tudják befolyásolni a hangulatomat… Nagyon el voltam ma anyátlanodva egész nap. Ebben az sem segített, hogy holnap mikróból vizsgázom reggel, és 6-tól vizsgakonzultáció volt. Csak megerősített abban, hogy megbukni megyek be, az esélytelenek nyugalmával… Never mind :S Olyan szar érzés ennyire hülyének lenni matekból és hát a mikró gyakorlati része az… Fél a seggem :(

Nahh ez egy jó kis negatív hangvételű poszt ez idáig, és még csak most térek rá a mai kajálásomra…

Szóval a vacsit élből kihagytam, mert sikerült ebédkor annyi kcalt és ch-ot bevinnem, hogy inkább azt mondtam magamnak, ülj le egyes… De aztán mivel holnap vizsga és az éjjeli alvás luxusa ilyenkor nem adatik meg, a táblázatomhoz még hozzá kell képzelni nagyjából egy liter energiaitalt (nem cukormenteset:S), meg 1,5 müzli szeletet, és egy csokit is… Diétás menü a la vizsgaidőszak. Emellé az össze “mozgásom” annyi volt, hogy a suliban felmentem az első emeletre, a koliban meg a harmadikra… Délután viszont még a szapora is rám jött, azt majdnem kihagytam a csodálatos napom elemzéséből. Perfect!

Szeretném ha holnap dél lenne, itthon lennék a vállgazd. füzetem társaságában és minden jóra fordulna végre… 9től szorítsatok pls! ;) Köcce ^^

t62tjv856yrmsa5vgzfs.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr223523149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása