WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

izémizé

2012.01.19. 18:53 WannabePG

A mai nap nagyon hamar elszaladt, szinte felkeltem, és már mindjárt lehet is menni szunyálni O.o

Ami a kajálást illeti, háát nem voltam valami jó gyerek, kicsit megcsúsztam a szénhidrátokkal, ugyanis ment ma a csokikázás ezerrel. Nem tudom, hogy miért kívántam ma egész nap ennyire az édességet, pedig most nem is vagyok nagylánykodás közelében sem. De nem rám vall, tekintve, hogy én inkább sós szájú vagyok…

Tegnapi étterem látogatás dacára, lejjebb ment a súlyom újabb 30 dekát, remélem megtartja ezt a jó szokását a továbbiakban is. Jó lenne január végére összehozni a –4 kilót ;) Addig már csak 2,2 van hátra :P

Holnap megyünk haza, remélem sikerül a jó tendenciát tartani otthon is!

0bo6rqt9le824o14nlod.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr483590986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása