WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Hatékony nap

2012.01.24. 22:11 WannabePG

Pfúú ma aztán nem tétlenkedtünk, ami a délutánt illeti. De a délelőtt is termékeny volt, csak az inkább szellemileg.

Reggel korán ébredtem, már fél 7-kor. De semmi kedvem nem volt kibújni a jó meleg ágyikóból, és mivel hálistennek még regisztrációs hét van, meg meló is csak majd pénteken és szombaton lesz, így ma megtehettem, hogy befejeztem az L.L.Hay könyvemet. Klassz könyv, már másodjára olvasom, de amikor először olvastam, csak emésztgettem és szépen lassan el is maradt a gyakorlatba való átültetése. Szóval most megint elolvastam, de mivel még nem kell visszavinnem a könyvtárba, ezért most majd szeretnék ráfeküdni a gyakorlati részéről is. Mikor az uram hazajött, megebédeltünk, kicsit hagytuk leülepedni a kajcit, aztán nekiestünk az emeletnek, mint bolond tehén a borjának :P Míg az én drágám porszívózott ügyesen, addig én elrendeztem a cipőimet, ráírtam a dobozokra melyikben mi van, majd szétkaptam a ruhásszekrényemet, mint kb hülyegyerek a zsebórát :D Már egy ideje nem fértem el a nekem kialakított két fiókocskában, és a ruháim a komód tetejére voltak hajtogatva. Na most mondtam G-nek, hogy azokat a gatyákat, amik nem jók már rá tegyük el az akasztós szekrény aljába, ezáltal felszabadult még egy fél polcocska, úgyhogy most már nincs elöl egy ruhám sem. A baj csak az, hogy egy csomó lent van a szennyesbe. Ha azok feljönnek, nemtom mit hová teszek :P Jaaaj de várom már azt a költözést! :D Apropó költözés, ma lett kifizetve az uccsó részlet, szóval most már hivatalosan is miénk a lakás úgy ahogy van szőröstül-bőröstül ;) A szerződésben jan. 31 a kulcsátadás időpontja, de sanszos, hogy az március 31 lesz. Mert még nem igazán állnak úgy, hogy tudnának hová költözni… Ugyan lenne hová menniük, de nekünk míg van fedél a fejünk felett, annyi jófejség van bennünk, hogy ne kelljen nekik kétszer költözni, hanem ha sikerül találni, akkor mehessenek egyből ők is sajátba. Így a legjobb mindenkinek. Mellesleg nem fog rosszul jönni az a kis $, amit majd albérlőkként fizetnek. Najóóó feladom, mára ennyi, mert G már itt vergődik, pizsibe van és menne lefeküdni én meg még csak most megyek zuhanyozni. Jaaahj türelmetlen férfiak, csak velük ne kezdjen az ember lánya!!! :D Azé imádom ám :P

Mai kajám:

tlnz0iy3wen9wt2fm0.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr453745354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása