WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Futok

2012.03.07. 10:42 WannabePG

… Magam és a saját dolgaim után állandóan.

Szokásos kóros idő és energiahiányomban szenvedek, ami meglátszik a bejegyzéseim ritkulásán is. Lassan ráállok a szerdánkénti nagyobb lélegzetvételű bejegyzésekre. De ha reálisan belegondolok mikor máskor lenne rá egy pár nyugodt órácskám, hogy lazítsak?! Vagyis pontosabban, hogy a gép előtt legyek szórakozásom céljából huzamosabb ideig. És ez csak durvább lesz! :D

Szóval múlt héten valahol ott maradtam el, hogy derékfájás, reflux, suli, meló, szóval úgy a mókuskerék. Továbbra is hajtom, a hétvége nyüglődéssel és a tanulás kóros nagy ívben való kerülgetéséről szólt. Szombaton nyílt nap volt a Honda szalonban, szóval elmentünk megnézni az új civic modelleket. Először nagyon megtetszett az 5 ajtós, de amint megcsodáltam a hátulját is, már rögtön nem volt szimpatikus többé. Csúnyák a kiálló hátsó lámpák, és a nemtetszésem csak fokozódott, mikor megláttam a műszerfalat. Nagyon bénán lett megcsinálva szerintem azok a kerek kinyúló henger szerű panelek, meg az a kis béna kormány és az egész elrendezés… Nem nem és nem! Amúgy is régi civic párti vagyok erősen, még a békalámpás fajtából való :D Imádom őket nem tehetek róla na! Szóval végül aztán javasoltam az uramnak, hogy a 4 ajtósat vigyük el egy tesztvezetésre, mégis mit mutat az 1.8. Nekünk ugye 1.4-es sedan van, 2004-es a drága. Azért ha ügyesen bánik a pedállal G, akkor olyan 6 körül hozza a formát ami a fogyasztását illeti. Na már most az új civicről váltig állították a kereskedésben, hogy városban és pályán is hozza a papírformát, max 7 a fogyasztása, de akkor már nagyon nagylábúnak kell lenni a sofőrnek :P De hát mit is mondhattak volna, kereskedők, az a dolguk, hogy a lehető legkecsegtetőbb képet adják a potenciális ügyfélnek. Jelenleg mi minden vagyunk amúgy, csak nem leendő jelöltek. Egyrészt mert nekem meggyőződésem, hogy tuti szalajt az agya annak, aki zsír új autót képes venni szalonból :$ Előre is bocsi, aki így nyomja, de nekem ez a meglátásom. Attól fogva, hogy beleteszi a fenekét, forgalomba helyezik és megy vele 5 métert a szalontól, máris olyan mértékű az értékvesztesége a zsír új autóján, hogy az épp ésszel felfoghatatlan a csóró laikus számára na. Kicsit elkalandoztam :D Szóóóval elvittük egy körre a járgányt és hát sajnos hátul kellett ülnöm, mivel G vezetett, a kereskedő srác ült az anyós ülésen, nekem csak a hátulja maradt. Na már most aki ismer, az tudja, hogy utálok hátul ülni :D Mióta csak lehetséges volt a családi autóban is mindig az enyém volt az anyósülés, és anyu szorult hátra, mert hányással sztrájkoltam sokáig a hátsó berkekben utazás ellen :D Persze nem arról van szó, hogy ez valami fóbia lenne és a történelem során sokszor meg is esett már, hogy valakinek átengedtem a lehetőséget, hogy elül üljön, vagy csak szimplán én voltam a vendég az autóban és nem volt kérdés, hogy hová üljek ilyesmi. Szóval rövidebb utakra bevállalom simán, nincs ezzel gond. De amint van választási lehetőségem, nem szoktam habozni és bevágódom jobb egybe :D

Mit is akartam kihozni az egészből? Jaaa igen, szóval, hogy kellemes meglepetés volt számomra, hogy hátul is igen kényelmesnek és kevésbé frusztrálónak bizonyult az utazás. Persze G nem is merte annyira húzni neki, de azért azt megállapítottam, hogy sokkal jobban harap, mint a mienk. Nem is értem miért?! :D Nálunk még játszik, hogy előzés közben ki kell nyomni a lég kondit, mert egyszerűen lomha vele az autó. Ez az újabbakban már nem okoz gondot, de akinek 2005 előtti klímás autója van szerintem sejti miről beszélek. Szóval ebben ment a légkondi, de nem nagyon gondolkodott, mikor G kicsit jobban odalépett neki, hogy akkor most meginduljon-e mind az összes lovacska benne. Figyeltem, direkt vissza is váltott egyet, hogy lecsekkolja a keletkező erőtartalékot, szóval összességében véve nagyon kielemeztük a kicsikét és kapott egy nemrossz 4-est. Na nem ááám, G azért el volt tőle ájulva és szerintem ha épp lett volna nála fölös 5 milla akkor meg is veszi a tesztautót :D Mert, hogy arra is van lehetőség. Ésszerűbbnek hangzik máris, mint újonnan megvenni. Elvégre kevés kilométer megkímélt állapot, OLCSÓBB és nem kell forgalomba helyezési díjat sem fizetni, hanem csak a szalon nevéről az átíratást. Mindjárt más úgy a leányzó fekvése. Na de egyelőre ezek csak bilibe lógós kezű álmok, mert hát örülünk, hogy nem lóg a popó a naciból. Főleg, ha a költözés is végre célegyenesbe fordul már! De azért ábrándozni jó dolog és az nem is kerül semmibe ;)

Hiába no én ilyen furcsa szerzet vagyok, nagyobb élvezetet okot autókat csodálni, szaglászni, beleülni, álmodozni róluk, mint mondjuk egy wellnes nap, kometikussal, fodrásszal stbstb :D Fordítva vagyok összerakva, vagy fiúnak készültem eredetileg, bármi lehet :D De nekem az autók és a motorok nagyobb szenvedélyt jelentenek, akármennyire is ízig-vérig nőnek tartom magam.

Miután kiábrándoztuk magunkat, elmentünk egyet fagyizni. A dömötöriben van téliesített verzió is, ami piskótás, tejszínhabos “fagyikat” jelent. Na én bevágtam egy gombóc rendes hideg fagyit (mascarponés epervelős), meg két gombóc télifagyit. Az pedig az egyik sportcsoki volt, a másik pediiig raffaello. Egyik istenibb volt, mint a másik, azt kell mondjam.

Estig csavarogtunk a városban, benéztünk a plázába is, járkáltunk az üzletekben és kitartóan nézelődtünk. Arra volt keret :D De ettől még nagyon klasszul telt el a nap. Jaa fagyizás előtt még a Károly-kilátóhoz is felmentünk, de a tv-torony magasságában visszafordultunk a kocsihoz, mert elkezdett nagyon fújni a szél és fáztunk, meg nekem már pisilnem is kellett :P Csináltam képeket is, majd mindjárt átcsiribázom a telefonomról.

Vasárnap pihiztünk, én olvastam, befejeztem végre a Nostradamus-os könyvet. Nem volt rossz, bár bevallom, mikor kivettem más jellegűre számítottam. Megszoktam már, hogy a média mindig valamit belemagyaráz és sokkal izgalmasabban adja elő a személyét, mint amilyen valójában ez az egész történet. Ez a könyv jóval közelebb állt a realitás talajához, és kevés fantazmagória próbálta hatásvadásszá tenni ezt a látnoki mizériát. Na de összességében véve, jó volt, hogy végigolvastam, voltak benne érdekes dolgok. Szóval ha valakinek sok ideje van és érdeklik az efféle dolgok, csak ajánlani tudom.

Hétfőn suliztam, makróból zh-t írtunk, ami olyan nehéz volt, hogy csak lestem. Kicsit elégtétel is volt, hogy még jó, hogy nem öltem bele heteket/napokat a tanulásába és a vele való szenvedésbe, mert ezt akkor sem tudtam volna megoldani, ha már diplomás közgazdász vagyok. Ezt onnan tudom, mert mint tegnap kiderült még a tanár se tudta rendesen megcsinálni, aki összeállította a zh-t… rossz megoldókulcsot adott a gyak.vezetőknek, szóval ment a fejtörés és a botrány, ami kirobbant, tekintve, hogy kb. 80 főből 8.5 pont lett a legmagasabb pontszám a 29-ből. Most vagy az egész évfolyamunk hülye, vagy a hiba nem a mi készülékünkben van és kérem kaccsolja ki! :D Ma már csak mosolygok az egészen, de tegnap reggel mindjárt így indítani a napot, háát mondhatni elég dühös voltam. Úgyhogy volt reklamálás és kaptunk pár ígéretet, hogy igyekszenek plusz pontokat ráírni a zh-ra, ugyanis jelen állás szerint nincs ember az évfolyamból, aki javító zh nélkül megkaphatná az aláírást, ahhoz, hogy aztán mehessen vizsgázni. Jó nem? :D A tanár úgy fogalmazott, hogy szerinte jó poén, így kicseszni velünk, mert így legalább megijedünk és elkezdünk tanulni. Szegény nem érti, hogy nem a Corvinuson van… Itt nem ez a módi :/ Szóval most várom a fejleményeket az ügyben, ugyanis jelenleg van egy 0 pontos zh-m a 29 ből. Ami vérlázító tekintve, hogy ha az a tanárnő javította volna a dogámat, akihez gyakorlatra járok, akkor azért egy 2-3 pontom lett volna. Mert ő adott részpontokat is. Csakhogy volt egy kisebb galiba év elején abból, hogy 3 gyakvezető van, és mindenki a tanárnőhöz jelentkezett… Emiatt közölték, hogy kijelölnek embereket találomra, akiknek át KELL menni a másik gyakvez.-hez. Igen ám, de mivel akkor már nem volt kurzusjelentkezési időszak, így a Neptun nem engedélyezte az átjelentkezést, és aki úgy volt vele az átment a másik tanárhoz, aki meg nem az maradt. Ennek fényében viszont sok kijavítandó zh-ja lett a tanárnőnek, szóval ő úgy gondolta, hogy akinek amúgy a másik tanárhoz kéne járnia, annak a dogáját odaadja neki javításra. Az háborít fel az egészben a legjobban, hogy most akkor végülis attól fögg az én pontjaim száma, hogy éppen ki javítja ki a zh-mat?! Ennyit a fair play-ről… Nagy az egyenlőség itt is, csak vannak akik még egyenlőbbek. Ezért mondom én banyek mindig azt, hogy az egyetem tényleg az életre nevel. Megtanít hogyan kell jókor jó segget nyalni… Meg jól helyezkedni, a kiváltságokért. Személy szerint én azért maradtam a tanárnőnél, mert előző félévben is nála voltam mikrón, már megszoktam a gondolatmenetét, ahogyan tanít és szerintem a három gyak.vez. közül ő magyaráz a legjobban. Mert én bent voltam másik órán, megnéztem milyen, de majdnem sikítva menekültem ki kb a gyakorlatról olyan volt az egész… Nem jött be. Szóval 21. század és ott tartunk, hogy nem dönthetek szabadon arról kihez szeretnék gyakorlatra járni, vagy ha mégis, akkor ilyen atrocitások érnek a zh-k javításakor… Van egy doktorandusz csajszi is, aki azt javasolta, hogy fogjunk össze többen és menjünk reklamálni – ő azért jobban beleéli magát a helyzetünkbe, mert nem volt még olyan régen, hogy ő is ezeket a köröket rótta… Szóval a tanár egy igazi seggfej és ezt gondolják róla az alkalmazottai is, csak hát ki mondaná ezt a szemébe és ki állna inkább a mi oldalunkra ha az állásáról van szó? Na ezaz… Oké asszem a suli témát is kiveséztem.

Ma hajmosás van porondon, 5-től pedig területfejlesztési szabadegyetem lesz. Addig jó lenne még számvitelt is tanulni, mert hétfőn abból is írunk elméletből – könyv első 200 oldala kb – kedden pedig gyakorlaton írunk, ahol majd 10 gazdasági eseményt kell gépen lekönyvelni. Elkél majd a sok sok drukkolás azt hiszem!

Na és akkor most jöjjenek a képek szombatról, ezzel zárom a kisregényemet, ami simán elmehetne egy fejezetnek is egy könyvben szinte :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr684294953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása