WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

2012.06.14. 20:44 WannabePG

Ma voltam orvosnál délelőtt. Nagyon-nagyon pozitív csalódás volt az egész. Napok óta megint iszonyúan fájt a derekam és már tegnap nem bírtam ugye jött a mélypont, mirefel G megígértette velem, hogy elmegyek megnézni és ha sikerül beszélni is valakivel, hogy mi a stájsz.
9 körül mondja bnőm, hogy akkor húzzak a gyorsabbikból, mert megnézte nekem - milyen rendi - hogy 8-tól délig van a rendelés ma. Szóval felöltöztem és lebandukoltam a kb 2 utcányira lévő rendelőbe, hátha tudok valakivel érdemben társalogni az ügyemről.
Mákom van, képzeljétek pont belgyógyász a körzeti. Égi jel nem? Szóval jó sokat kellett várni, de csak 7-en v 8-an voltak előttem, ellenben mindenkire legalább 10-15 percet szánt a doktornő volt, akire fél órát is. Nagyon alapos és kedves, sosem volt még ilyen normális dokival dolgom. Beértem vázoltam neki a szitut, hogy semmi okmányom nem bizonyítja még, hogy soproni lakos vagyok, de mondta nem baj, TB alapján ellátnak. Bediktáltam az itteni címem és már kapcsolódott is a karomon a vérnyomás mérő, pedig még nem is mondtam semmit a panaszaimmal kapcsolatban :) Amúgy a vérnyomim 130/70 volt. Nemtom amúgy mi a normális, de nem mondta, hogy gond lenne vele.
Szóval aztán meséltem neki a derekamról, megvizsgált és mondta, hogy a gerinc melletti izmaim le vannak tapadva a csigolyáim pedig nyomják az ideget, ezért is zsibbadnak a lábaim. Szóval porckorong sérv... Mutatott gyakorlatokat, amiket végeznem kell, nyújtások leginkább és kaptam 2 féle gyógyszert is. Egy izomlazítót, amit este kell szedni és egy fájdalomcsilapító/gyulladáscsökkentőt amit reggel. Mondta, hogy adjak 5 napot a dolognak, ha nem javul, szintet lépünk és beutal röntgenre,ortopédiára. Szóóval nagyon kedves és segítőkész volt és nem oltott le rögtön, hogy fogyjak le és akkor minden happy lesz. Tényleg rám figyelt, nem telefonált és beszélt másról meg ilyenek ahogy az eddigi tapasztalatok mutatják, nagyon pozitív benyomás volt. Mondta, hogy ha nem lennék még 18 beutalna ingyenes gyógyúszásra is. Így csak javasolta. Eggyel több ok, hogy rágjam tovább az uram fülét, hogy amint elmúlik a havi-lavina, menjüüünk úszníííí!
Doki után bnőm feljött, elmeséltem mi volt az orvosnál, aztán elindultunk szikrázó napsütésben a gyógyszertár felé. Ő lekanyarodott nagyszüleihez ment ebédelni én meg tovább a patikába. Aztán szemerkélni kezdett az eső, de már nem akartam visszafordulni, mondom gyorsan megjárom. A 2 gyógyszerből csak az egyik volt a patikában, mondtam a hölgynek, hogy akkor megnézem egy másikban, mert sürgős a dolog. Elindultam persze mire a patikához értem elkezdett szakadni és el is áztam rendesen, aztán pechemre a másik patikában is mondta a gyógyszerés srác, hogy idén még nem is volt ilyen gyógyszerük, de meg tudja rendelni. Nem akartam már szórakázni, mert se táska se ernyő nem volt nálam, már picit így is elázott a recept, szóval kérdeztem, hogy ha megrendeli mikorra lesz meg. Holnap reggelre. Na szupi, ez úgyis a reggel szedendő gyógyszar, szóval kifizettem (kemény 300ft volt) aztán meg majd holnap visszabandukolok érte. Egy kis séta nem fog ártani megint és remélem az eső sem akar kipics*zni újra...
Kaja ügyileg nem is ettem semmit, csak hazafelé ugrottam be a pékhez, mert már azt sem tudtam merre vagyok arccal kb fél 2 körül lehetett én meg még éhgyomorra voltam a nagy izgalmakra. Be voltam tojva azért doki előtt, nem vagyok az a nagy orvoshoz járós sőt. Mesterien kerülöm őket a sok rossz tapasztalat miatt. Szóval hazafelé a péknél vettem egy kakaós és egy pizzás kiflit. A kakaósat hazafelé betoltam, mert hát szakadó esőben kell enni, amikor jól esik :D
Itthon aztán később a pizzás kiflit ettem meg, majd késői ebéd gyanánt megettem a maradék zöldséges sült rizst, amit G valami érdekes módon itthon hagyott és csak a husikat vitte el. Mint később kiderült nem látta... Pedig ott volt a husis pekec mögött. Pasik!? :D
Szóval ebédre a rizst ettem 5 db pulyka nuggets-el, amit a mikróban csináltam meg. Nem bírtam volna most főzöcskézni és ácsorogni a tűzhely mellett.
Vacsira virslit ettem 1 db-ot, salátával. Jégsali,répa,paprika,pici trappista,kiskanálnyi olíva és fokhagyma granulátum társaságában. Fincsa volt!
Ennyi, szerintem egész jól ettem, a tegnapi zabáláshoz képest mindenképpen. Holnap gerinctornázni fogok, mert mondta a dokinéni, hogy az jó, csináljam. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr24589045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása