WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

2012.06.20. 12:39 WannabePG

Izomlázam van! :o) Tegnap jót tett ez a kis testmozgás, úszni voltunk este. Mákunk volt, mert 6 után egy kicsivel értünk oda, és mint kiderült ekkor már mindenkinek 530.- a beugró. Szóval nem volt tré, hogy G nem diák :D Nem kellett otthagyni egy kisebb vagyont és 9-ig van nyitva az uszi, addig pont kiúszkáltuk és labdáztuk magunkat. Kintre bentre szól a jegy szerencsére, szóval mivel tök jó idő volt a kinti nagymedencét választottuk, oda nem kell úszósapi sem. Úgy nézek ki benne, mint egy szopott gombóc. Arról nem is beszélve, hogy nincs is úszósapim egyelőre. Majd ha tré idő lesz akkor ráérünk bent lenni a fedett részen. No ennyit erről, van jó kis karizomláz, holnap megyünk megint, ha minden igaz ;)

G ma 6 körül elugrik lenyíratni a haját, jó, ha nem nekem kell, mert olyankor a lakás is és én is tiszta haj. Nem lájkolom :P

Tegnap este uszi után akartam felmosni a lépcsőházat, mivel nincs ablak elég fülledt meleg van ott, gondoltam este lehűl és király lesz. Hát úgy elfelejtettem, mint a huzat. :$ Szóval majd ma kell megcsinálni. A mosást elhalasztottam holnap délelőttre, nincs most energiám rá, inkább pihizős napot tartok. Kicsit a derekam is rosszalkodik, pedig már a hatodik napon tartok a gyógyszerkúrával, de azt vettem észre, hogy gerinctorna és a tegnapi úszás után is sajdogál. Nem tudom, hogy ez most jó-e vagy sem, de úgy döntöttem beszedem a levélnyi gyogyit, ahogy a doki mondta és majd akkor kitalálom, hogy mi legyen lépjünk-e szintet röntgennel és mindennel, vagy addigra helyrejönnek a dolgok jobban. Tekintve, hogy hónapokig csak tunyultam, most meg azért van mozgás rendszeresen és a kajára is odafigyelek jobban, nem hinném, hogy rossz az út amin járok. Csak az irányt kell tartanom! Itt szokott a baj lenni, na de majd MOST!

Egyébként még csak szerda van, de én a héten már ledobtam 1 kilót. Ami jórészt a mensiből ittragadt víz, de nem számít. Csak az a lényeg, hogy apránként haladok és kész! Minden apró dekának örülni kell úgy döntöttem <:o)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr804600335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása