WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Klassz hétvége

2010.05.30. 20:29 WannabePG

  Fúúú, hol is kezdjem? A hétvége nagyon klassz volt, pénteken elmentünk ugye sétafikálni egy bazinagyon Sopronban, klassz volt az idő, romantikáztunk a parkban stbstb.
Szombaton az egész délelőtt elment a konyhában. Együtt főztünk/sütöttünk. Csináltam currys csirkét, pulykából :D, meg Zitu féle tortillát, a currys husival töltöttük meg, meg jóó sok zöldséggel. Nyammmm!!!

Így festett:

 

 

 Csináltam muffint is édesítővel, meg mára előre bepácoltam husit illatos omlóshóz. Szóval nagyon produktív nap volt konyha ügyileg (is).
  Este bodza-fesztiválon voltunk Fertőbozon, az idő jó fülledt volt, már vannak szúnyogok is dögivel. Pfejj! :D Mivel a vége felé már elég kevesen lkezdtek lenni az is az ittasabbik fele, ezért mi inkább továbbmentünk Sopron szitibe kicsit kóricálni. Felmentünk a Károly-kilátóhoz és romantikáztunk ott is egy sort. Nagyon klassz volt!

  Ma pedig képzeljétek, barkácsoltunk egész nap! Csináltunk közösen nekem egy step padot! Álomcép lett! Nadon ügyi az én Drágám, imádom!!!

Íme: (Lakkoztam, meg csiszoltam is, tök jó volt ott kotnyeleskedni a nagyok közt:D)

 



Szóval tök király volt a hétvége!!!

Szólj hozzá!

Címkék: szerelem kapcsolat barkács

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr762043144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása