WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Gyááááj

2007.06.05. 00:07 WannabePG

 Isssstenem!Hogy lehetek ekkora pancser? De most komolyan.... El sem hiszem, hogy képes vagyok kétszer elcsúszni ugyanazon a banánhéjon... Cöhh kiakasztó komolyan. Full mérges vagyok magamra, de valahol meg is könnyebbültem.... Ááááá de ilyet én még nem basztam. Már boccs a kifejezésért. De most kicsit kiakadtam magamra. Nemtom másnál hogy van ez, néha én erős vitába keveredek skizó énjeimmel... De inkább legyek sokszínű mint kétszínű, legalább sosem uantkozom mert mindig azzal vagyok akit a legjobban szeretek, tehát magammal:D Persze ez csak poén ha van valaki akit tényleg nagyon utálok ebben a világban az én vagyok! Puszta önutálat? Ááá azért nem, csak van vmi gáré... Aki minden egyes reggel szembe jön velem egy tükörben... Nem non bírom elviselni a látványát... Meghát ijesztő is ahogy égnek áll a haja meg full kómás a feje... Én nem is értem vki elviseli sőt még neadj isten kedveli is... Én vhogy nem bírok vele megbékélni pedig 18 évnél is több időnk volt már az összeszokáshoz,de mitcsináljak valahogy nem megy.... Mindig megmakacsolom magam,aztán elküldöm a gyászba... De azért vannak jó pillanatok. Mikor kölcsönösen együttműködünk és akkor sugárzunk kifele. Az olyankor nagyonjó... Utána meg megint rájövök hogy mennyire de mennyire nem csípem a buráját...
 Kis visszatekintés a múltba úgy kb gimibe romlott meg a viszonyom azzal a csajszival... Valahogy nem vt okés a dolog... Minden olyan más lett úgy megváltozott egy nyár alatt. Mellesleg bele sem merek gondolni mi lesz akkor, majd ha megint eltelik ez a bizonyos sorsdöntő nyár ami most áll előttem. Az életem fontos állomásai. Ez lesz a dráma címe:D
 Aztán ahogy teltek múltak az évek,egyre több faszságot csinált ez a csaj.... De komolyan...Egy darabig még mondom jólvan hülye vagy B+ tanulj a saját hibádból.... De aztán most meg képes elkövetni másodjára egy hibát... Ááááááá és ugyanúgy kb 1 évnyi csúszással vágod? Nem bírom kész vok tőle idegileg.... Gondoltam már rá h kinyírom, de az nemjó me akkor mek vele énis... Az meg vhogy mégsem volna olyan fain annyit nem ér a hülye feje.
 Ok most bizonyára már sokan felteszitek a kérdést h ez télleg skizó ez a csaj hogy itt úgy beszél magáról,mint vmi kívülálló unszimpatikus csajsziról aki megkeseríti az életét meg minden dehát na....Ez most egy ilyen szett.
 Mellesleg most így nem fejteném ki a mélységekbe menően h mi vt az a nagy tré amit összehoztunk így kettecskén... Mert sok értelme úgysem lenne akinek kell az meg már tudja... Sajnos. Vagy nem sajnos hát nemtom. De áááá legszívesebben tényleg most jól fejberúgnám magam.... Hogy nem bírok gondolkozini  mielőtt kinyitom azt a  nagy pofámat? Hogy muszáj nekem mindig mindent kimondanom/leírnom amit gondolok,meg ami a szívemet nyomja.
 Mindig kicseszek magammal ez már bevett szokás... De ahogy elnézem ez családi ökörség... A génjeimben hordozom hogy ekkora barom vagyok...
 Végülis csak azt akartam kihozni az egészből, hogy már megint a béka segge alatt van az életkedvem... Végülis oké nem lehetek én sem mindig vidám...Mert nem dehát már kajak ilyen befordulós kis világ meg nem értettjének néz mki h folyton ilyen "pozitív" töltetű dolgokat írok... Csak úgy jön. Utálom átgondolni az ilyesmit. Csak elkezdem és akkor valami láthatatlan izé -nevezzük őt ihletnek -vezeti az ujjaimat... És rohadtul nem foglalkozom semmivel, csak írom meg ömlesztem ami éppen az eszembe jut.
 Nahm de hogy legyen mára egy jó hír is, van melóm úgy néz ki szóval  irány a nagybetűs élet. Már csak egy egyetemi tanulói jogviszony kéne a zsebembe és már happy vna az élet. Jahm igen meg még valami van amire szükségem lenne ami ahogy elnézem nem nagyon akar megadatni nekem... De már biztos vok benne h a hiba az én készülékemben van.... Kérdés mikor jön már az a bizonyos jóképű szerelő hogy jöjjön és megbütykölje a dolgokat.... (kéretik nem félreérteni mindennemű piszkos fantáziát igénylő cselekménysorozatra) :P

Asszem megint sikerült valami olyan maradandót hagynom amit a kutya nem fog elolvasni mert most őszintén ki a faszt érdekel más ember nyomora? Hogy finom legyek és nőies.... 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr101859067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása