WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Írásbelik...

2007.06.05. 21:09 WannabePG

 Ma jól elfáradtam. Kezdtem azzal, hogy alig bírtam felkelni reggel. Aztán mikor elindultam kicsit csöpögött az eső is... Azt gondoltam milyen nagyon hideg lesz,és meg fogok fagyni 3/4-es naciban... Reggel nem is vt egy csöpp melegem sem. Nahm aztán suliban elsőként meglestem az angol írásbelimet 80 pontos lett, az egyelőre négyes,de remélem a szóbeli után majd már ötös lesz :$ Utána átgyalogoltam megkukkolni a matekot, az 75 pont négyes :D Végülis ahoz képest, hogy úgy indultam el hogy mindegy,csak görbüljön,egész jó... Emlékszem még viccelődtem is, hogy azért ha egy szögletes négyes lesz, nem fogok hisztizni, deeee az eséltelenek nyugalmával mondtam ilyesmit :D Utána voltam oly jó bementem angol konzira, de minek.... Aztért felírkáltam mik azok a tételek angolból amiket át kell nézni nagyjából. De annyira nem tartok a szóbelitől, mert a rizsázás az megy:P Utána töri konzi volt, ott meglestem a töri írásbelimet hát ez lett a legszarabb, ahogy vártam... 3-as lett:( Mind1 szívás volt, én meg hülye vagyok:( :P Azért remélem szóbelin okos tételt húzok és egy négyesre kitom javítani. Utána magyar volt, azért dagadt a májam,mikor a tanár így kiemelte a dogámat, hogy neki mennyire nagyon tetszett a novellaelemzésem. Viszont tök mérges voltam magamra, hogy nem tagoltam jobban a szövegemet bekezdésekre... De nembaj 72 ponttal ez is négyes, és remélem ebből is összehozom az ötöst a szóbelivel együtt ;)
 Megbeszéltük a szóbeli beosztást is, 18-án én vagyok a kilencedik felelő. Be kell mennem egyszer fél nyolcra, meg majd 2re is, kb 3körül kerülök sorra és az első napot én zárom az angollal, saccperkb 5órakor. Ha csúszás van akkor nemtom bent ülök majd nyolcig:D Viszont elég jó számok vannak mert 18-án születtem, és a kilences a kedvenc számom :$ Remélem szerencsét hoz majd nekem ez ;)
 Mire hazaértem már olyan dög meleg volt hogy rámrohadt a ruha... Meg azért el is fáradtam, már elszoktam a sulibajárástól :D Kis netezés, tanulgatás...:$ De inkább alvás, meg néztem ahogy anyu egész délután játszott a gépnél :DDDD Röhögtem ahogy anyázik a szg-nek. Hatalmas volt. Jaaaahj meg én megfeküdtem komolyan!!! Neki az egér kurzor --> az a nyilvessző. Áááá olyat nyerítettem ezen :D
 A befejezés ma elmarad meg a lelki filózgatás is mert csak mert miért is ne alapon:P

PEACE 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr31859068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása