WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

I'm BaCk!!!

2007.10.01. 21:41 WannabePG

Szép estét Mindenkibe!

 

 Mint ahogy azt a bejegyzésem címe és tökéletesen mutatja, visszatértem!!!Teljes életnagyságban "megújúlt erővel",pontosabban inkább kiőjult erőtlenséggel. Most mit tagadjam? Olyan fáradt vagyok,mint egy hulla. Bár igazándiból sejtelmem sincsen mennyire képes belefáradni egy hulla a NEMlétbe...Bár az bizton állíthatom,hogy még egy reumás csiga is kapkodó idegbeteg hozzám képest,valahogy annyira nagyon készen vagyok.

 És most bele a mai lecsóba...Az egész ott kezdődött még tegnap késő este,hogy én aranyosan meg okosan kitaláltam,hogy elrendezgetem a holmijaimat az SZTE-s mappácskámban,rendesen tantárgyanként összeszedtem a jegyzeteimet lefűzögettem,jül elszöszmörögtem az időt,kb fél egy volt mire becsuktam és be is gumiztam,nehogy valami még eszembejusson és alakítsak,igazítsak,átvariáljak rajta.Tudtam,hogy korán kell(ene) kelni,mert nem jöttem vissza vasárnap Szeged szitybe,hanem ma hajnalban.Ez ilyenkor öt óra elést és nem teát jelent egészen nagyon pontosan.

 Beestem ám hajnali hétóra negyvenkettőre a TIK nagyelőadójába.Mint a mazoista kisanyga úgy ültem és jegyzeteltem,kőkemény egy órányi alvás után,aamit sikerült véghezvinnem mind az egész éjszaka alatt.Ezután volt egy kis időm,anyuéktól elbúcsúzni,ők mentek haza,mi meg a többiekkel elbattyogtunk a nagyáruházba shopping célzattal.Szóval ezt magyarra fordítva vettem magamnak egy tollat ami persze teljesen felesleges,mivel van má huszonötezer...De ez a tipikus "annyira cuki,és csak 149 Ft" kategória volt.Hát megvettem!Meg mellé még gyorsan egy csüngő-büngő édes drága cuki husi imádnivaló kis "izé"-t is,amire rá van írva hogy KATA. Neeeem nem vagyok egyébként egoista meg semmi,dehát ez is úúúgy de úúgy kéreckedet utánam le a polcról,hog megsajnáltam és a kosaramba tettem.Persze ennyi pénzért remélem a reggelimet is ágyba hozza!!!

 Aztán voltunk olyan rendesek,hogy ellátogattunk népesség- és településföldrajz órára,persze én itthon felejtettem a pendrive-omat,deeee hálistennek ma épp nem volt rá szüskség.Az óra picit uncsis volt,merthát mivel csoportban kell haladni be kell várni mindenkit,és kissé ez nehézségeket okoz mikor páran azt vallják magukról, hogy pasziánszozni még tudnak a gépen,én meg itt égek a szaros ECDL vizsgáával.Mindegy ilyenkor bőszen msn-ezni szoktam webmessengerről :D

 Kövi órám a jó kis matematika praktikum volt,ahol bejelentette Léka "bácsi" hogy jövőhéten ZH.Nem mellesleg a lányok addig súlykolták belém a dolgot,hogy lenne idejük Zolira,hogy így belegondolva,valóban szexi a mosolya,és szemtelenül fiatal is. De nálam ennyiben ez így ki is merül jelenleg.Jaaaj a legszebb az egészben,hogy konkrétan jövőhét hétfőn népesség-és településföciből zh 11-12ig,majd 12-től zh matekból egy teljesen más épóletben.Na mármost vagy megtanulok teleportálni,vagy nemtudom hogyan leszek egyszerre két helyen,de ez a klónozás dolog mozgatja a fantáziámat nem tagadhatom:P

 Szóval az élet szép csupa móka és kacagás valamint volt egy hazajüvetelem matematika óra és a 4órási településföci előadás között.EMBEREK!!!Ma történelmi pillanatnak lehettek tanúi páran (de főleg Vica,mert ő ült mellettem),hogy Drága aranyos tündér bogyó Becsei prof óráján ÉÉÉÉÉÉN jegyzeteltem.SŐŐŐŐT!!!3egész oldalt teleírtam.Nahm már most a miheztartás végtt tudni kell hogy ez tipikusan az az óra,mikor egyesek hajlamosak leülni a földre az óra felénél,én effektíve pillangókat hello kittyket és minden egyéb jelentékeny dologt szoktam a lapomra írkafirkálni,de az is gyakran megesik hogy mindenféle betűváltozatba leírom azt,hogy Richie meg Love és egyébb ilyen 13 éves szintú csapások:)Ér-tel-mi-ség, ér-tel-mi-ség!

 Ezután lett volna másfél óra szünet amit sikerült úgy elhúznunk,hogy a végén nem a meteorológia előadáson kötöttünk ki,hanem elmentünk egy jó kis kanapés besüppedős helyre vizipipával,meg csoczással.Megbrillíroztattam ismét jó kézügyességemet,ami a rudakat illeti...Mindenki gondol amit akar,és persze rossz az,aki rosszra gondol,na meg persze HÜÜÜLYE,aki nem!!!:)

 De aztán negyed 10re nagynehezen hazataláltam,szomjanpusztulván magamba toltamfél liter cseppfolyós állagú dinnye ízűnek nevezett löttyöt.A célnak megfelelt maradjunk inkább annyiban nem firtatnám mennyire szar szemét szar volt:P Mellesleg hozzátenném,hogy ha órán lettem volna,akkoris 8re értem volna haza.

 Innentől kezdve szerintem senki nem kérdőjelezi meg már azt sem,hogy teljesen egészen nem vagyok normális,mikor nyolckor van eőadásom holnap,és akkor én meg itten blogot gyártok mikor 1óra alvás után talpon vagyok öt óta és lassan már alvaíróvá válok.De nembaj legalább végre kicsit kamatoztatahatom az író vénámat,még ha csak ilyen gyatra módon is jut rá alkalom.

 

Mára ennyi tudom jó sok,dehát minden visszatérés ilyen ömlengősen sokra sikerál,lesz ez még így se!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr191859070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása