WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

vörösváron

2007.12.29. 15:24 WannabePG

Nahm hát mai napom az úgy nézett ki,hogy reggel kelés, utána öltözködés, kocsiba be,ablakot szigurúen NEM le, me k*rvahideg napokat élünk mostanság... Legalábbis én még bundabugyiban is képes vagyok fázni,de nem tré...Aztán Sz-ék felé vettük az irányt,de közben még egy kis OTP,meg egy kis Auchan közbeszólt, olyan 3/4 1-re oda is értünk ahová indultunk reggel...

Én már jó éhes voltam, me nem kajáltam egész nap, aztán csináltunk mexikói halkrémet,meeeg volt tyúkhúsleves vs lencseleves ízlés szerint,persze én 1ikből sem ettem. Nem vok az a nagy leveses na...Másodiknak meg volt párolt zöldség sajttal-sonkával töltött pulykamellel. Abból már ettem, fini volt. Őőőő hát kb ennyit az evésről, aztán kávé cigi, ajándékosztás, megjött P is beszélgettünk nagyvonalakban elmondtam mindent amiről eddig le vt maradva, aztán menni kellett tovább, mert hazafelé még beugrottunk Z-hez is...

Akkor nála képkeret szerelés, meg apunak szülinapja volt (59.) aztán ajándékosztás miegymásos...

Jó későn értünk haza olyan fél 10-10 környékére... Hulla voltam, nem is nagyon msn-ezem meg semmi, hanem inkább bedőlök az ágyba.

PeAcE!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr941859112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása