WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Szeged, 2008. január 12.

2008.01.12. 15:42 WannabePG

 Nos nézzük a mai adag filó áradatot. Tegnap nagyon klassz estém volt, amint A-nak köszönhetek, mivel nagyon szuper volt vele msn-ezni. Egész elemembe jöttem filozofikus gondolataim terén, és hát ontottam is neki a magasztos gondolataimat a világról, az emberekről, és úgy általában az élet nagy dolgairól. Mostanában sokszor azon kapom magam, hogy puszta kedvtelésből képes vagyok órákat azzal eltölteni, hogy ücsörgök a szobám mélyén és azon elmélkedem miért olyan a világ amilyen. Talán az utóbbi időben kicsit magamba fordultam ezt aláírom így is van. De azt is gondolom, hogy semmi nem történik ok nélkül, mint ahogy idáig is el kellett jutnom valahogyan. Próbálom megtalálni az összhangot a lelki békém érdekében nem csak magammal, másokkal is. Úgy érzem már számos lépést meg is tettem a fejlődés útján és tényleg jó érzéssel tölt el. Újra vannak céljaim az életben, és kezdem látni a szivárványt a csúnya borús felhő mögött. Persze teljesen átértékelődtek dolgok számomra és újból eljutottam dolgokhoz amikre már rájöttem régebben is, ebbe most nem is mennék bele, hiszen kár is, ezek örök törvények amik az élet szakaszaiban elő-elő jönnek. Ma úgy érzem kicsit megint hasznos tagja voltam valaminek, és tettem valamit másokért. Néha én is meglepődöm mennyire jó érzés másoknak örömet szerezni, manapság sokszor szem elől téveszti az ilyesmit az ember, és mitől lennék én különb néha én is csak úszom az árral, de azért arra büszke vagyok hogy egyesekkel ellentétben én néha képes vagyok megállni és elgondolkodni szépen csendesen, lassan a rohanó világ nagy dolgairól. Nem említenék neveket, elég ha én tudom ki vagy kik azok akiknek szintén szüksége lenne erre, majd a sors úgy hozza, hogy egyszer nekik is eljön az idejük. Kívánom hogy ne legyen már túl késő nekik mindent rendbe hozni! Manapság rászoktam a viszonylag korai kelésre ami nálam a 9 és 10óra közötti időintervallumot jelöli, mivel én a tipikus lusta délig alvó fajta vagyok ugyebár. Mostanában többször is előfordult, hogy nyolc-kilenc környékén már ébren voltam. Mivel tegnap sokáig msn-eztem, ezért ma kicsit ez kitolódott fél 10re, ekkor keltem fel. Utána egy kis msn, majd főzőcskézés, majd segítettem R-nek a házi dolgozatát megírni földrajzból. 1 óra alatt meg is volt a dologJ Ezután már nem foglalatoskodtam érdemben semmi fontossal, próbálom rávenni magamat a tanulásra. Ez fog majd most következni, csak éppen kedvet kaptam az íráshoz, és ilyenkor mindig engedek a csábításnak, mert egyszerűen ezt élvezem. Nem is vagyok ura az ujjaimnak, csak hagyom hogy vezesse őket a képzelet, és megy magától minden. Tipikusan a meggondolatlan iromány gyártók táborát gyarapítom. Olyan ez mint a varázs ceruza. Megfogom és a kezemben életre kell és csak rója egymás után a szavakat és a végén egy értelmes egész kerekedik ki belőle, nem én irányítom, csak egy eszköze vagyok a kifejezésnek. Ugyanakkor ez a ceruza más kezében máskép fejezné ki önmagát, vagy az is lehet hogy sehogy és csak egy átlagos ceruza maradna. Alig várom már hogy befejezzem a tanulmányaimat itt Szegeden a földrajz szakon és végre annak szentelhessem minden időmet, ami valóban érdekel és amire áldoznám szívesen az életemet. Ez való nekem és minél inkább eltávolodom tőle annál inkább érzem a hiányát, és azt hogy még érdemes küzdeni, mert fiatal vagyok és nem veszítettem semmit! 

Szeged, 2008. január 12.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr701859128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása